Onko muita ilta/yökukkujia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Harmittaa taas. Mies reissussa ja itellä pitkä ilta kun lapset nukkuu. Yritin pyytää pariakin kaveria iltakahveille joskus nyt yhdeksän maissa. Mutta kaikille liian myöhäistä. Olis kerranki ollu aikaa jutella rauhassa ilman lapsia.
Ite meen aika harvoin ennen kahtatoista nukkumaan. Pahimmillaan venyy kahteenkin ennenkuin olen nukkumassa.
Ja siis aamulla kyllä selviän ylös puoli kahdeksalta kun koululaiset lähtee. Nyt niillä loma ja ovat isänsä kanssa reissussa. Ja nuo pienemmät vain siis kotona.

Omassa kaveripiirissä ei ketään joka valvois kymmentä pitempään. Kun taas miehelle saattaa tulla kavereita vielä yhdeltätoista.
Tajuan kyllä ettei jatkuvasti jaksa mutta eikö edes joskus?

Hehheh..juu mie oon kukkuja..tällästa se opiskelijaelämä teettää =) kun ei ole pakko nousta aamulla tiettyyn aikaan..tosin tuossa mulkoilee reilu 800-sivuinen kirja, jota pitäisi kahlata läpi..hnnghhh...... :$

Ite oon ollu aina kans että illasta valvon. Aamulla se on väliin sitkeä nousta. Mutta mulla väsymys katoaa johonkin samantien kun saan lapset nukkumaan. Kait sekin että päivän ainoa hetki milloin on omaa aikaa.

Yhteistyössä