Onko muita Callanetics jumppaajia :)?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Callanetics
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
C

Callanetics

Vieras
Ootteko muut tehneet noilla Callanetics ohjeilla? Onko tullut tuloksia?
mulla sellainen iänikuisen vanha video, jonka mukaan olen nyt tehnyt vasta vähän aikaa. Uskomattoman tehokasta kyllä on! En tiennyt edes omistavani tälläisiä lihaksia :D Aika kipeänä on paikat olleet...:D
Olisi kiva kuulla onnistumistarinoita, jotka ootte tällä menetelmällä jumpanneet :)

Jumppasin syksyllä sen 10 vuotta nuoremmaksi 30 päivässä, ja kyllä on tehokas jumppa. Sehän alkaa suht kevyesti ja sitten vaikeutuu. Mies nauro mulle kun hänen mielestä makasin lattialla tekemättä mitään, kerran sain sitten houkuteltua viereen kokeilemaan niiin huomas sekin kuinka tehokasta se on. Sen kuukauden jälkeen olin kyllä kiinteytynyt ihan silmissä.

Siitä oli tarkotus jatkaa siihen rankempaan kirjaan, vastaa varmaan sitä videoa mikä sulla on, ja on meilläkin sellanen jossain. Jumppa jäi kun opiskelu alko ja siinä sivussa työt. Nyt olen lainannut sen toisen kirjan kirjastoista joten jos nyt pikkuhiljaa alkais jumppaamaan, siinähän riittää se kolme kertaa viikossa.

Tsemppiä!!!

Kiitos Fantaihminen tsempistä :)! Tsemppiä myös sulle!!
Mä yritän tehdä nyt joka päivä sen tunnin ajan, jonka video kestää... Sauvakävelen myös viitenä päivänä viikossa tunnin verran ja kaksi kertaa viikossa yritän käydä uimassa tunnin verran (siinä ajassa menee 1½-2km). Mutta tuo uinti on vähän jäänyt, kun kierto menee miten sattuu, niin yleensä on menkat silloin, kuin olisi mahis mennä :(
Kyllä tässä tarkoitus olisi saada nämä röllykät pienemmiksi kesää varten :D

Hei kiinnostunut! minä ostin omani huutonetistä :) Ja siinä puhutaan suomeksi. Kirjastosta joskus lainasin kirjan, mutta jäi sitten lukemattaa... Mulle sopii paremmin tollanen video, että tulee sitten kans tehtyä :D