onko muita alkanut kyllästyttään tää palsta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miranda83
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Miranda83

Aktiivinen jäsen
28.07.2009
1 033
0
36
Kangasala
tuntuu ettei tääl oo enää oikeen mitään kivaa luettavaa,kommentoitavaa.
oon kai kyllästynyt..mut on tylsää eikä mitään tekemistä..mut tuntuu jotenki kyllästyttäviltä kaikki.. kai se täytyy lähtee leffaa kattoon tai jotain. :)

muaki on alkanu kyllästyttää näitten palstapoliisien jutut ettei mikää ikinä pidä paikkaansa ja joku on aina tietävinään paremmin "faktoja"... joo ihanku kiinnostais tulla sepostelee omiaan tänne..

juu taukoa oon pitänytkin välillä..öhöm pari päivää.. en kyl tosin tääl tunti tolkulla edes ole ikinä :) ja juu toistaa itseään,tuntuu et kaikki puhuis aina samoista aiheista..

mut on tääl silti kiva kirjotella välillä :D

On, todellakin.. Siksi olen mm. lopettanut nimimerkillä kirjoittelun kokonaan.

Silloin kun kirjoitin nimimerkillä kävin monta kertaa päivässä, pidin sitten muutaman kuukauden tauon, kirjoittelin vähän aikaa, eikä tämä oikein antanut mitään. Turhaa tappelua, itsestäänselvyyksien puimista jne.. Samat jutut päivstä toiseen.

Täällä on todellakin liian vähän aiheellista kirjoitusta.

Nyt kun kirjoittelen harmaana, käyn täällä 1-4 kertaa kuukaudessa. Ei nappaa ei. Nytkin olen sen takia, kun odotan että mies tulee latamaan mulle yhden ohjelman, jota en itse osaa.

Mua ärsyttää kun täällä ei oikeesti oo hyviä keskusteluja, vaan kaikissa ketjuissa aletaan jankkaamaan jostain asiaan liittymättömästä tai tahallaan ymmärretään toinen väärin!

Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:
Vuodet ovat tehneet tehtavansa, ainakin minun kohdalla. Huomaan onnekseni kayvan taalla yha vahemman ja vahemman. Ehka kesaan mennessa olen vierottunut kokonaan.

luulen ettà sinullakin on usein ollut palstailun motiivina viimeisemmàt juorut ja leppoisat puheenaiheet suomessa, siis ulkosuomalaisena.
nàin ainakin minulla

Kyllähän nämä jutut alkavat jo toistaa itseään eikä kaikkia - aiheeltaan ehkä mielenkiintoisiakaan - aloituksia jaksa enää avata. Mutta kun joutuu tässä koneen ääressä kuitenkin aamusta iltaan kököttämään, niin samalla tulee palstailtuakin.

Mä en ole vielä niin montaa vuotta palstaillut, mutta välillä täällä on tosi mielenkiintoisia keskusteluja joissa jaksaa jauhaa, välillä on jaarittelufiilis itsellä ja jaksaa vastata jotain moneen aloitukseen joissa läpikäydään samoja asioita kuin aina, välillä taas en edes avaa kuin muutaman topikin ja jos koneella tylsistyneenä roikun, menen muille palstoille tai lueskelen uutisia jne. Ja tauko tekee tosiaan hyvää välillä itse kullekin :D

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Kyllähän nämä jutut alkavat jo toistaa itseään eikä kaikkia - aiheeltaan ehkä mielenkiintoisiakaan - aloituksia jaksa enää avata. Mutta kun joutuu tässä koneen ääressä kuitenkin aamusta iltaan kököttämään, niin samalla tulee palstailtuakin.

no mika on seuraava askel?

Alkuperäinen kirjoittaja zxz:
Ei vielä mikään. Ainakin muutaman vuoden joudun vielä töitä tekemään. En silti viitsi palstaakaan vaihtaa, sillä tää Mitäs ny?t on vähän niinkuin kantakapakka...tutut naamat päivästä toiseen :)

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja zxz:
Ei vielä mikään. Ainakin muutaman vuoden joudun vielä töitä tekemään. En silti viitsi palstaakaan vaihtaa, sillä tää Mitäs ny?t on vähän niinkuin kantakapakka...tutut naamat päivästä toiseen :)

ja selviaa moraalisella krapulalla :D

Yhteistyössä