Onko muita aikuisia jotka syövät karkkia näin usein?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Karkkihiiri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Karkkihiiri

Vieras
Lapsena tuli syötyä karkkia säännöllisesti mutta aikuisiällä on tullut aikaisemmin ostettua ehkä kerran vuodessa karkkia ja siitäkin suurin osa on tullut heitettyä pois kun ovat aikansa olleet kaapissa tai kassinpohjalla. Töissä kyllä olen saattanut yhden ottaa jos on tarjolla.

Tänään ostin taas karkkipussin kun teki mieli ja söinkin varmaan 1/4 lapsen mentyä päikkäreille :) Edelliset karkit tuli ostettua silloin kun suomi pelasi jääkiekon mm- finaalissa en nyt muista päivää mutta ei siitä kovin montaa viikkoa taida olla.

Kumma miten sitä voi tehdä mieli karkkeja näin usein ja nyt sitten on ällöolo kun piti vielä hotkia niitä niin paljon kerralla.

oot ihan pikkusen ärsyttävä! varmasti tiedät että on aikuisia jotka syövät ihan päivittäin karkkia! esim itse ostan päivittäin karkkia ja olen siihen ihan koukussa! mun on iltaisin saatava karkkia tai alkaa oikeesti kiukuttaa ihan sikana. ärsyttää itseänikin ja sit viel joku tekee tälläsen alotuksen!!!!!

4l9wl83ze2p.png

Ei tuo ole usein.
Minä olen karkkilakossa, aloitin Tapaninpäivänä. Pari mynthonia olen joutunut syömään kurkkukivussa. Ennen meni päivittäin, mutta äkkiä siitä oppii pois.

Mä en edes muista milloin olen _karkkia_ syönyt. Suklaata (ihan normi levyjä) ostan kotiin, mutta karkkia en. Ehkä vuosi, kaksi sitten viimeksi? JA silloinkin yksi, kaksi vain. Ei ole hyvää.

Yhteistyössä