Hei taas! Arvasinhan mä että nousee haloo kun kerron minkä ikäinen olen.
mutta ei se mitään, me ollaan päätös tehty, ja alettiin yrittää lasta, juu eikö ole kamalaa! oikein alettiin "tekemällä" tekemään.
Mä olen pienestä tytöstä asti hoitanut lapsia, ja paljon myös noita siskoni lapsia.
Mulla ei oo koskaan ollut hinku ryypätä, juhlia ym ym. mä oon aina ollut tällainen kotona viihtyvä ihminen.
Nyt joku sit ajattelee että kyllä sä sit joskus kadut ku et juhlinut ym. mutta mä en tosiaan oo koskaan halunnut, olen mäkin kännit ottanut, mut ei se vaan ollut niin kivaa, että mun sitä täytyis joka viikonloppu harrastaa..
enkä ole myöskään mikään "onneton-tyyppi" Mä menin vuotta aiemmin kouluun, ku niin suositeltiin. Nyt oon lukion tokalla, ja vaikka vauva syntyykin meille, ei se merkitse mulle nuoruuden menettämistä tai haaveiden tuhoutumista, vaan päin vastoin!
Tämä on kaikki niin ihanaa, raskaus, vauva, rakkaus.
Ja kyllä mä tiedät että vauvanhoito voi olla rankkaa, olen mäkin muutaman yön hoitanut siskoni esikoista(sillä oli koliikki) että sisko ja sen mies sai nukkua.
Ja koulu ei jää kesken! Olen opintoohjaajan kanssa jutellut asioista ja tarkoitus on syksyllä jatkaa iltalukiossa, 2-4 tuntia illassa miten nyt kurssit sitten menee. Hahaa, eihän iltalukioon oteta noin nuoria! ajattelee nyt joku. ei yleensä niin, mutta poikkeuksia tehdään.
Mutta se siitä, mitäs eihän mun tarvii puolustella tekojani kenellekään
Me ollaan onnellisia, mulla ja miehelläni on hyvä olla.
Ja vielä siitä, että en oo aikuinen.. en niin, mutta mielestäni täysin vastuuntuntoinen ihminen, ja jokainenhan meistä oppii elämänsä varrella paljon asioita. myös 30v. äiti joka saa toisen lapsensa, ni varrmasti sekin tekee jotain asioita erilailla kuin esikoisensa kanssa. Vai mitä
Elämä opettaa. hyvää jatkoa kaikille, mä en taida enää tällä nimellä tänne tulla, mutta muuten varmaan pyörin täällä harmaana B)