Onko muista? "Rita Stömmer"

• Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti
juu
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Mulla tulee kylmät väreet kun kympin uutisia kattoo, sillä on jotenkin kylmät silmä ja semmonen merkillinen katse
itse olen kiinnittänyt huomiota hänen ihmeellisiin ilmehtimisiin.. kun lauseen lopussa saattaa ihan kummallisesti "irvistää" =)
En tykkää kattoo kun hän lukee uutisia. Ja toi kylmät silmät oli hyvä kuvaus ja sellaset pistävä katseiset.

Musta se ei ole pätkääkään luonteva uutistenlukija, verrattuna esim. Pirjo Nuotioon, Urpo Martikaiseen tai Eva Polttilaan. Onhan hän toki tehny vähemmän noita töitä kuin em. henkilöt, mutta on jotenkin tönkkö esiintyminen... :/

viekku
onko rita strömmer kymppiuutisissa ?? ankkurina vai ihan ulkomaankirjeenvaihtajana ?

minä taas ajattelen päinvastoin hänestä, ihailtava ihminen.
heillähän on raulin kanssa poika.

HK
..telkkareissa on vielä se virtanappula, että voitte painaa sitä, jos Rita Strömmer a) aiheuttaa kylmiä väreitä, b) on 'outo', c) ilmehtii ihmeellisesti, d) on tönkkö, e) on harvinaisen huonosti säilynyt missi ja f) eläytyy liikaa.

Hankkikaa parempi elämä...

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja HK:
..telkkareissa on vielä se virtanappula, että voitte painaa sitä, jos Rita Strömmer a) aiheuttaa kylmiä väreitä, b) on 'outo', c) ilmehtii ihmeellisesti, d) on tönkkö, e) on harvinaisen huonosti säilynyt missi ja f) eläytyy liikaa.

Hankkikaa parempi elämä...
LOL

Yhteistyössä