minä
Mulla tulee kylmät väreet kun kympin uutisia kattoo, sillä on jotenkin kylmät silmä ja semmonen merkillinen katse
itse olen kiinnittänyt huomiota hänen ihmeellisiin ilmehtimisiin.. kun lauseen lopussa saattaa ihan kummallisesti "irvistää" =)Alkuperäinen kirjoittaja minä:Mulla tulee kylmät väreet kun kympin uutisia kattoo, sillä on jotenkin kylmät silmä ja semmonen merkillinen katse
juu onAlkuperäinen kirjoittaja muistanko väärin ?:eiks sil oo se vanha mies ? se joku rauli virtanen ? toimittajamies.
rauli on ihanaAlkuperäinen kirjoittaja voi elämä:juu onAlkuperäinen kirjoittaja muistanko väärin ?:eiks sil oo se vanha mies ? se joku rauli virtanen ? toimittajamies.
On ollut nyt joitaki päiviä ankkurina, uskon että kesälomatuurauksesta kyse.Alkuperäinen kirjoittaja viekku:onko rita strömmer kymppiuutisissa ?? ankkurina vai ihan ulkomaankirjeenvaihtajana ?.
LOLAlkuperäinen kirjoittaja HK:..telkkareissa on vielä se virtanappula, että voitte painaa sitä, jos Rita Strömmer a) aiheuttaa kylmiä väreitä, b) on 'outo', c) ilmehtii ihmeellisesti, d) on tönkkö, e) on harvinaisen huonosti säilynyt missi ja f) eläytyy liikaa.
Hankkikaa parempi elämä...