Onko muille iso kynnys soitella virallisia puheluita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hassua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hassua

Vieras
Äh. Taas ollaan tässä. Pitäs tiedustella harjottelupaikkaa ja tuntuu et on iha kiven takana tuo soittaminen taas. En tiiä mikä siinä mättää. Oon livenä tosi puhelias ihminen ja viralliset puhelut (kuhan saan aikaseksi ne soittaa) sujuvat kuin vettä valaen.. Silti se soittaminen on aina yhtä hankalaa. Mielelläni vaan pitkittäsin ja pitkittäsin toimeen tarttumista...

Inhoan virallisia puheluita! Eikä ne edes suju kuin vettä vaan, takeltelen sanoissa ja mielelläni vaan löisin luurin korvaan. Onneksi niitä ei tarvi juuri koskaan soitella.

Niin, mulla on taas toisinpäin, mä en taas jotenkin osaa puhua kavereiden kanssa puhelimessa, mutta livenä multa ei saa suunvuoroa. Viralliset menee ihan tosi vettä vaan :)

Ennen oli, murrosiässä en uskaltanut soittaa mihinkään vaan laitoin aina äidin tai veljen asialle, tai sit kävin paikanpäällä.

Selvisin asian yli näin: aloin kirjoittamaan paperille kysyttävät asiat muistiin, aluksi pikkutarkasti, sittemmin suurpiirteisemmin ja nykyään en tarvii kirjoittaa varmistuksia muuten kuin jos on jotain tärkeää muistettaa mikä saattais unohtua. Mutta edelleen otan kynän ja paperin valmiiksi jos soitan jonnekin, piirtelen neliöitä keskittyessäni :D

Mulle oli kans joskus... Venytin niiden tekemistä päiväkausia... Sitten "jouduin" töihin erään toimiston asiakaspalveluun ja vastaanottoon ja sain soitella virallisia ihan työn puolesta niin paljon että nykyään hoidan ne äkkiä pois alta! :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja lukija:
Miksi uusi aloitus samasta aiheesta????

Ohhoh. en ole ollut koko päivää palstalla, niin empä huomannu et entinenki alotus oli ;)

Niinpä, ihan kuin kaikki roikkuisi täällä koko ajan. Tai jos ei roiku, niin pitäisi vähintäänkin selata kaikki keskustelut läpi, tokihan kaikilla on aikaa ja halua sellaiseen. Tuo hakukone kun ei aina toimi. Itse en ainakaan kerkeä täällä olla muuta kuin näin lasten päiväunten aikaan ja illalla kun lapset nukkuu.

Mulla ei ole mitään ongelmaa soittaa täysin vieraalle ihmiselle, tai sitten täysin tutulle ihmiselle. Jos pitää soittaa puolitutulle tai esim. harvaan nähdylle ja vieraammalle sukulaiselle, niin siitä ei tahdo tulla mitään. En oikein keksi mitään sanottavaa enää sen jälkeen kun varsinainen asia on saatu toimitettua.

Yhteistyössä