Siis menin np ultraan viikolla 12+3 jossa todettiin sikiön kuolleen viikolla 8+4, eli päivää ensimmäisen ultran jälkeen. kaksi viikkoa sitten olin lääkkeellisessä tyhjennyksessä ja nyt alkaa vuoto hiipua. Mutta mietin tuota lääkärin antamaa kieltoa että ei saisi kuukauteen tehdä mitään, oliko se vaan varmistus siitä että ei alkaisi heti yrittämään, koska lääkäri myös käski odottaa kahdet kuukautiset ennen uutta yritystä, mitä täältä oon lukenu se tuntuu riippuvan ihan lääkäristä mitä ohjeita antavat..
Eli oisko kenelläkään tietoa tästä asiasta vai sattuiko mulle vaan tosi varoitteleva lääkäri, näitä ei tullu mieleen siellä kysellä kun oli niin surusta pää pyörällä.
Olis vaan kiva päästä yrittään mahd pian jos vaan uskaltaa, onneks meillä on jo kaksi ihanaa lasta, ne pitää mukana tässä päivässä ja hetkessä..
Eli oisko kenelläkään tietoa tästä asiasta vai sattuiko mulle vaan tosi varoitteleva lääkäri, näitä ei tullu mieleen siellä kysellä kun oli niin surusta pää pyörällä.
Olis vaan kiva päästä yrittään mahd pian jos vaan uskaltaa, onneks meillä on jo kaksi ihanaa lasta, ne pitää mukana tässä päivässä ja hetkessä..