ONko muilla tämmöstä pelkoa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mulla on koko ajan pelko että joku hyökkää mun kimppuun..kotona,töissä kaupassa tms..
Etenkin pimeällä se saa vallan,hyvä kun uskallan liikkua..enkä kyl uskallakkaan yksin..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mulla on aika psykologille ensi viikolla,toivottavasti saan siellä suuni auki..

Hyvä :)
Puhu rohkeasti vaan peloistasi ja tuntemuksistasi. Voit olla varma, että psykologi ei vähättele, ei naura, ei pidä sua typeränä, jne, ja on kuullut paaaaaljon kummallisempaakin.
Ja uskon, että siitä on sinulle apua.

Oli jonkin aikaa sen jälkeen kun mun päälle oli käyty Hkin keskustassa MIKONKADULLA. Siitä jäi mustelma ja revennyt paita. Maailmassa on hulluja ja nyt raskaana ollessa olen varovainen. Yksi tuttu jo vähän piti mua väkisin kiinni humalassa ja "koulutti" ja kun siitä pääsin karkuun niin en ole antanut kenenkään humalaisen tai vieraan tulla lähelleni koko raskausaikana. Mutta se oli juhannusaikaa se.. :)

Mä oonkin maalta =) mut kyllä mua isossa kaupungissa joskus ahdistaa kävellä, enkä lähtis yksin kaupungille edes päivällä. Senkin kerran ku ollaan oltu miehen kans kaupungilla niin on tullu joku "hörhö" juttelee tai jopa lähennelly, yöks. Varmaan tuon takia ahdistaa isot kaupungit, vaikka onhan täälläkin niitä mut täällä tietää kuka on "normaali" ja kuka ei.

Kyllä mä pelkään koko ajan ja kaikkea :ashamed:
Tämä on tullut vasta lasten myötä, teininä viiletin vailla huolen häivää aamu neljältä pitkin Lontoota eikä käynyt pienessä mielessäkään että jotain voisi sattua. Ja nyt kun asun suomessa ja olen kiltti äiti-ihminen joka ei käy juuri koskaan missään niin koko ajan pelko perseessä. Tosi loogista :whistle:

Yhteistyössä