onko muilla tällasta, hormonit sekasin tms??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja diudau?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

diudau?

Vieras
mikähä mulla on oikeen, ihan raskausoireita mutta en ole raskaana, tein viimeksi kuukausi sitten testin, menkatkin tullut ihan normaalisti just loppuivat viikko sitten.
Meillä ehkäsynä keskeytetty yhdyntä kyllä että olematon riski edes raskautua ollaan tosi varovaisia..
En ymmärrä ku koko ajan väsyttää ja tulee vähän väliä huono olo, oksettaa ja huimaa tätä kestäny jo pitkään, mahaa nippailee vähän väliä niinku olis koko ajan menkat alkamassa ja mielialat vaihtelee :headwall: e-pillerit lopetin melki vuosi sitten, mua tänäänki itkettänyt joku ja taas minuutin päästä oon maailman onnellisin ihminen, maha on iha turvonnut jne.

mulla on monesti raskausoireita kuukautisten välillä. Välillä on jäänyt yhet välistä pois. Meillä ei ehkäisyä ja ikäeroiksi on tullut 2v 2viikkoa sekä 2v 10kk. Noissa väleissä oon tehnyt useitakin testejä.

Sama täällä.. ajattelin jo että onko tämä valeraskautta kun mahakin turpoaa kuin raskaana olis.. :whistle:
Vauva kohta 9kk ja imetyksen lopetin yli 2kk sitten ja edelleen tulee maitoa..

Kuullostaa ihan samalta kun täällä päässä. Paitsi että mä olen ollu aivan järkyttävän kiukkuinen ja mua on palellu ihan julmetusti vielä lisäksi. kp 24 tai jotain menos, pitkä epäsäännöllinen kierto, joten ihan heti en oo testaamassa. Ota testi käteen ja varmista, sillähän se selviää.

Alkuperäinen kirjoittaja diudau?:
En ymmärrä ku koko ajan väsyttää ja tulee vähän väliä huono olo, oksettaa ja huimaa

Samoja oireita täällä ja ovisoireet on ollu epämääräsiä tässä kuussa. Joskus varmaan on sellasia kiertoja, ettei kaikki suju niinkun pitäs ja olo on sen mukanen. Parempaa jaksamista :hug:

Yhteistyössä