Onko muilla tälläistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äly ämpärissä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äly ämpärissä

Vieras
Heti kun alan laittaa ruokaa, se alkaa. Olin kuorimassa perunoita, niin jo kuuluu "PYYHKIMÄÄÄÄN!". Menen takaisin keittiöön, jo on pienimmällä kakka housussa. Seuraavaksi yksi huutaa vettä, josta seuraa ketjureaktio eli kaikki 3 haluavat vettä. Palaan ruoan laittoon, kuuluu "NIISTETÄÄN!!!" ja hetken päästä "MUAKIN PITÄÄ NIISTÄÄ!!!!!!!!!" Sitten alkaa pienin kaatuu potkuautolla naamalleen ja verta suusta. Oikeesti en tajua miten pysyn selväjärkisenä tässä hullunmyllyssä. Nyt kun istun tässä olkkarissa ja odotan, et perunat kypsyy, on rauha maassa. Mut heti kun menen muusin tekoon, niin TAAS se alkaa :D.

mä kanssa en saa tehä yhtään mitään. jos istun olkkarissa on rauha maassa mut jos alan siivoomaan tai laittaa ruokaa niin mua tarvitaan jossain ihan kauheesti... :|

Oiken huvittaa... Kävin tekemässä muusin ja toinen kaksosista oli samantien pahan teossa, toinen tuli huutamaan "haluun jotkut pinnit!!!) ja pienin huusi jaloissa muuten vaan pää punasena. Joskus tekis mieli laittaa piilokamera kuvaamaan tätä meidän arkea :D.