K
kfkfkf
Vieras
Hassu juttu, mutta suomalaiset biisit ni 99% varmasti osaan sanat. Jos vain oon kuullut enkunkielisen biisin eikä oo hirveen vaikea laulettava ni osaan nekin. Mutta en ikinä tiedä esittäjää
oon tosi huono muistamaan esittäjiä, mutta sanat jää päähän jos kuulen kerran tai pari. Jos oon kuullut viimeksi 15v sitten jonkun biisin ni jotenkin osaan vieläkin sanat.
Onko jollain muulla samanlaista? Ja nimenomaan niin, ettei esittäjiä kuitenkaan muista/tiedä. Haluaisin oppia muistamaan esittäjiäkin, koska oon niissä oikeesti tosi surkee. Tunnistan (muistan) vain muutamia harvoja. Enkä oikeesti ees kuuntele musiikkia paljon, mitä nyt autossa radiota. Ne vaan jää päähän, ehkä siks kun lauleskelen paljon niiden mukana.
Mies tätä jaksaa vaan aina ihmetellä
Onko jollain muulla samanlaista? Ja nimenomaan niin, ettei esittäjiä kuitenkaan muista/tiedä. Haluaisin oppia muistamaan esittäjiäkin, koska oon niissä oikeesti tosi surkee. Tunnistan (muistan) vain muutamia harvoja. Enkä oikeesti ees kuuntele musiikkia paljon, mitä nyt autossa radiota. Ne vaan jää päähän, ehkä siks kun lauleskelen paljon niiden mukana.
Mies tätä jaksaa vaan aina ihmetellä
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen: