Onko muilla sellanen mies..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Vieras
Jos tulee jostain asiasta kauhea riita ja en tarkota mitään pikku kinasteluita ja väittelyitä niin saattaa lähteä ovet paukkuen ulos selvittämään ajatuksia ja rauhoittumaan(ja en tarkota et menis juomaan)?ja ovatko he pitkävihaisia ja sit pidetään semmosta mykkäkoulua jonkun aikaa?Mun mies on just tommonen..voi että ottaa päähän.kun ite tykkäisin asiat selvittää heti mut toinen taas käyttäytyy noin.Tuntuu tosi pahalta.Aamullakin kun lähti töihin ei sanonu mitään ja kun yritin soittaa niin eihän se siihen puhelimeen vastannu.Onks miehet tosiaankin noin lapsellisia välillä.Välil tuntuu et niil olis maapallon kokoinen ego.Itte ovat aina oikeessa ja vaimot keksii aina jtn riidan aiheita...no joo..ottaa vaan päähän tommonen käytös.

Joo, mulla oli sellanen mies.

Usein kyllä estin lähtemästä koska mä olen ihminen joka haluaa selvittää heti, eikä viikon päästä jos silloinkaa... (miehen tyyliin asiat mielummin jätettiin selvittämättä).

Sain toki turpaani joka kerran, kun uskalsin asettua miehen tielle. :xmas:

Nykyään mulla on mies joka on ihan aikuinen myös henkiseltä kypsyystasoltaan...

Mulla on just tollanen mies. Taas eilen tuli riitaa jostain asiasta ja mies lähti ovet paukkuen ulos. Ja aina sanoo vaan ettei missään ole mitään vikaa ja mävaan liiottelen joka asiassa ja suutun ihan turhista. Mutta se onkin välillä vähän hankala ja ei ajattele asioita samalla tavalla kun mä. Sille riittää että tietokone toimii ni sillon ei ole mikään hätä. Siltä ainakin välillä tuntuu. Ja sit väitetään että mä valitan joka asiasta. Tottakai siinä hermo menee ja sanomista tulee jos joudun joka asian pyytää erikseen tekemään. Kiva tietää että muilla on samanlaisia miehiä eikä mulla ole ainutta maailmassa.

Alkuperäinen kirjoittaja kangasajuruoho:
:xmas:

Mä olen sellainen.

Jos en lähde, menee jotain rikki. Ja sitten on parempi olla puhumatta pari päivää ainakin tai tulee sanottua harkitsemattomia.

Noin se mun mieskin asian selittää et silloin kun on oikein vihanen niin on parempi hetkeks lähtee pois rauhoittumaan ettei tuu sit sanottuu sellasta mitä sit katuu jälkeenpäin.Väkivaltanen se ei ole.Mut mun on vaan vaikee kestää tollasta käytöstä..:) Eli onko vaan parempi antaa sen rauhoittuu ja saa sit ite tulla puhumaan ku haluaa?? ku mä en tajua miks niit asioita ei voi selvittää heti..

Mie oon ollut sellainen. En tosin ovet paukkuen ole lähtenyt pois kotoa, mutta olen ollut hiljaa tai sitten mennyt makkariin tms. On auttanut selvittään asioita, kun saanu ensin hetken rauhottua ja miettiä.

No enhän mä tiedä, mistä teillä riidellään.
Kun meillä -joa tulee riita, on kyse jo merkittävistä asioista...

Ja jos mut pakottaa silloin puhumaan, saattaa käydä niin että se on sitten viimeinen puhelukerta. Mä voin sanoa ihan mitä vaan ja jos satun sanomaan vaikka "näkemiin" (noin sievästi ilmaistuna) niin se sitten on sitä.

Helpompaa, kun rauhoitun ja puen sanottavani järkevään muotoon ja kerron vasta sitten.

Mut välillä meillä käy sitten niin et toinen ei haluukkaan puhua enään siitä asiasta mistä juuri riideltiin.Tuntuu et sit vaan toinen jatkaa elämää ihan kun mitään ei olisikaan tapahtunut..ota nyt noista miehistä selvää.Tuntuu et tämmönen tappelu vie aina niin valtavasti energiaa.Rupee ahdistamaan kaikki asiat entistä enemmän.Tuntuu ettei pysty keskittymään mihinkään jos ei saa minkäänlaista kontaktia toiseen.Yöunet menee ja ei ruoka maistu.Oon niin tunne ihminen...tuntuu et aina elän tunteella vaikka olis hyvä sitä järkeäkin välil käyttää.

Yhteistyössä