Onko muilla raskaana olevilla hengenahdistusta vai onko mulla joku vialla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tää helle aiheuttaa hengenahdistusta ihmisillä jotka ei ole edes raskaana, joten voi johtua siitäkin. Huolehdi riittävän nesteen saamisesta.

oon yrittäny kyllä juoda reippaasti. Kunhan en juo liikaa...

Mulla on aina välillä. Olen ajatellut, että se on yhdistelmä matalaa verenpainetta, matalaa hemoglobiinia ja sitä, että kohtu painaa keuhkoja. Joka tapauksessa kelju tunne.

paljonko viikkoja? Tiedäthän että vatsa kasvaessaan "syrjäyttää" muita sisäelimiä. Eli sulla vaan on vähemmän tilaa hengittää,se on ihan normaalia. Mut toki on on TOSITOSI huono olo niin voihan se olla veritulppakin, tosin en usko että istuisit siellä kirjoittelemassa..

paljonko viikkoja? Tiedäthän että vatsa kasvaessaan "syrjäyttää" muita sisäelimiä. Eli sulla vaan on vähemmän tilaa hengittää,se on ihan normaalia. Mut toki on on TOSITOSI huono olo niin voihan se olla veritulppakin, tosin en usko että istuisit siellä kirjoittelemassa..

41+2 on viikkoja ja tiedän kyllä että kaikki on lytyssä tuolla mahassa keuhkoja myöten. Mutta kun ikinä ennen ei oo loppuraskaudesta ollu näin tukala olo, tosin mulla ollu loppuraskaus aiemmin käsillä vasta vähä myöhemmin. Ja ikinä ennen ei oo menny yli lasketun ajan, tuntuu, että vointi on huomattavasti heikentyny lasketun ajan jälkeen.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

41+2 on viikkoja ja tiedän kyllä että kaikki on lytyssä tuolla mahassa keuhkoja myöten. Mutta kun ikinä ennen ei oo loppuraskaudesta ollu näin tukala olo, tosin mulla ollu loppuraskaus aiemmin käsillä vasta vähä myöhemmin. Ja ikinä ennen ei oo menny yli lasketun ajan, tuntuu, että vointi on huomattavasti heikentyny lasketun ajan jälkeen.

Siis tarkoitin että en oo ollu viimeisilläni heinäkuun helteillä vaan vasta vähä syksymmällä.

Yhteistyössä