Onko muilla poikavauvat potkinut mahassa enemmän/kovemmin kuin tytöt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huli

Vieras
Eli te joilla on molempia sortteja, onko ollut eroja?
Meillä esikoinen on tyttö ja raskausaikana potkut oli enemmän sellaisia venytyksiä, eikä kädellä tuntunut potkut vasta kuin josku reilusti yli rv30. Nyt odotan toista lastamme ja tämä on poika. Potku tovat todella kovia, teräviä ja jopa kipeitä! Potkut on tuntunut kädellä heti rv 20 jälkeen. Nyt menossa rv27+ ja tätä on jatkunut viikkoja. En edes uskalla ajatella mitä ne ovat lähellä laskettua aikaa!!! Tämä tyyppi tuntuu myös olevan jatkuvasti hereillä, nukkuu pieniä pätkiä. Mitähän se on sit ku syntyy... ei nuku koskaan :D

Mun kaverilla oli yhtä aikaa poika mahassa, kun mulla oli tyttö ja sillä oli tosi kovaa elämää siellä koko ajan menossa. :D Mut meillä oli rauhallinen.

Tosin en tiiä, kuinka paljon tuo tyttö-poika-juttu siihen vaikuttaa. Ehkä enemmän muut tekijät kuitenkin..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En mä muista et olis ollu niinkään poikien ja tyttöjen kans eroja. Enempi ollu eroa sit tempperamentissä jo heti synnyttyä :)

Näin.Esikoinen oli tosi vilkas mahassa ja kakkonen äärettömän rauhallinen. Molemmat poikia. Tyttö oli siltä väliltä :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En mä muista et olis ollu niinkään poikien ja tyttöjen kans eroja. Enempi ollu eroa sit tempperamentissä jo heti synnyttyä :)

Tää esikoinen on temperamenttinen ja aikamoisen vilkas, eli ehkä sit tuleva lapsemme on vielä vilkaampi... Apua...

Meidän kaksosista poika potki tosi lujaa mutta harvakseltaan - samanlainen on kohdun ulkopuolellakin. Tyttö taas hääräsi ja heilui muttei varsinaisesti potkinut - samanlainen on nytkin. :D

Potkut pystyin erottamaan asentojen perusteella.

Eiköhän ap tiedä et noista ei voi ennustaa kumpaa sukupuolta tuleva lapsi on.

Meillä tyttö oli masussa sellanen möyriä,liikkui rauhallisesti kylkeään kääntäen.Tömäköitä ja hitaita potkuja,vaikka niitä tuli joskus pitkissä sarjoissakin,niin ne oli silti erilaisia ku pojasta.
Poika oli oikeia hulivili,möyri myös mutta jotenki hätäsemmin.

Yhteistyössä