Onko muilla ollut eilen ja tänään ongelmia Huutiksen kanssa (kohteiden lisääminen)?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turhautunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Turhautunut

Vieras
Tässä pieni, ehkäpä turhanpäiväinen kysymykseni. Mä yritin eilen illalla ja tänään ihan äskettäin laittaa uusia kohteita myyntiin. Ei onnistu sitten millään, ei... Kun yrittää lähettää uuden kohteen tiedot hyväksyttäväksi (siis että näkisi sen kohteen kuvineen) - tuleekin ruudulle ihan tyhjä sivu. Sivun reunoilla on kyllä ne normiotsikot jne, mutta ne mun vaivalla kyhäämäni tekstit ja kuvat puuttuvat kokonaan. Ei tule edes tiimalasia, että jotain voisi odotella. Tekstiä ja kuvia ei löydy tämän jälkeen ollenkaan, vaikka yrittäisi kelata sivua taaksepäin. Höh, mennyt ihan turhaa aikaa...

Onko muilla ollut vastaavia tai muita ongelmia? Kenkkuileeko meidän kone vai onkohan huutiksessa jokin toimintahäiriö?

Alkuperäinen kirjoittaja marika73:
koitas painaa päivitä nappulaa, avautuisko siten.. mulla ainakin eilen tehos

Nolottaa tunnustaa tyhmyyteni, mutta mikä päivitä-nappula. Mistä mä sen löydän... En ainakaan huomannut siinä Ilmoita kohde-sivulla.

Alkuperäinen kirjoittaja marika73:
ei vaan sun selaimessa on sellainen, tuolla yläreunassa, kun meet nappuloiden kohdalle niin se missä lukee päivitä, painat siittä, mozillassa on tuo nuoliympyrä

Kiitos!!!!! Mä kokeilen heti. Jopas tuli fiksu olo tälle "itseoppineelle nörtille" =) =)

Voi, ei se sivun päivittäminen auttanut... Mä laitoin jo palautetta ylläpidollekin.

No opin ainakin jotain uutta. Nyt tiedän mistä löytyy päivitä-nappula =)

Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
mä laitoin aamulla ja hyvin toimi.. ethän yritä mitään niitä kuvioita/taustavärejä/erikoisfontteja?? =)

Ei mitään erikoisuuksia. Ainoastaan lisäkuvia lataan Aijaan kautta. Pitänee siis yrittää vielä uudelleen...

Alkuperäinen kirjoittaja Niiskunen:
Ja päivittää voi myös painamalla F5 nappia.

Joo mä kokeilin tätäkin (ja aikaisemmin sitä Mozillan nuoliympyrää) - Ei auta mikään. Eilen laitoin iltapäivällä kohteita ilman ongelmia, illalla alkoi tuo avauksessa kertomani ongelma ja se jatkuu yhä edelleen... Mistähän ihmeestä se voi johtua?

Yhteistyössä