"mamma"
Hirveä kuumuus, ihan kun olisi saunassa. Nukuttua saan kylläkin, mutta on kamalan kuuma ja vessassa joutuu tietenkin ravaamaan. Nyt mennään viikolla 36 eli ei enään kauaa tätä piinaa, mutta tukalaa on, kun on vaan niin uskomattoman kuuma, kun normaalisti olen paleleva vilukissa niin on tämä outoa, kun nyt on kauhean kuuma. Ollut jo varmaan viikon kahden ajan, mutta viime yö oli tähän mennessä pahin. Piti avata parvekkeen ovi, jotta helpotti ja pystyi nukahtamaan ja mies sitten heräsi 2h kuluttua kylmyyteen (raukka parka..) ja laittoi parvekkeen oven kiinni. En jaksaisi enään.. Kuumuuden ja vessassa ravaamisen lisäksi kamala paineen tunne vatsassa, ihan kuin keilapalloa kantaisi. Ja energian taso laskee päivä päivältä, ei jaksaisi tehdä mitään muuta kuin levätä, kuin vain olla. Olen niin poikki, väsynyt, vaikka nukkuisin 12h olen silti väsynyt ja voimaton. Supistuksia ei ole tullut yhen yhtä, tosin ei ole tullut aikaisemminkaan (ei ole siis ensimmäinen raskaus), mutta tämä kuumuus ja painon tunne vatsassa on jotain ihan uutta...