Onko muilla miestä jota joutuu aina odottamaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Vieras"

Vieras
Vertaistukea? :D Aina juttuu johonkin. Joko suustaan kiinni tai jonkun tehtävän pariin. Juuri silloin kun pitäisi lähteä niin muistuu mieleen työjutut tai muut asiat joita hoitaa koneella. Mikään ei suju nopeasti ja joustavasti. Ei voi tulla syömään kun pyydetään, ei voi siivota kun pitäis. Ei voida lähteä vaikka on myöhä. Pelkään että lapsi omaksuu tämän tyylin toimia.

Kun ollaan lähdössä jonnekin, niin yleensä se menee niin että minä laitan itseni ja lapset lähtökuntoon sillä aikaa, kun herra sukii itsensä. Sitten minä, lapset ja elukat istutaan hiki päässä autossa, kun tämä juoksee auton ja talon väliä edestakaisin hakemassa rahapussia/aurinkolaseja/tupakat/sytkärin ennen kuin viimein ollaan valmiita lähtöön. Ehken yksi tuon äijän raivostuttavimmista piirteistä. Pidemmän korren vievät vain juopottelu ja epärehellisyys.

Todellakin. Oikein ärsyttää kun sanotaan miten naisia joutuu odottamaan - mä saan itseni lähtövalmiiksi viidessä minuutissa vaikka suoraan sängystä. Mies leipoo ja leipoo, nysvää jotain, etsii jotain vaatettaan...

Monesti olen odottanut häntä jopa tunnin esim. ravintolan edessä, kun olemme sopineet "deitit" sinne. Mies on kotona eikä tee mitään tärkeää, kunhan jumittaa ja antaa mun odottaa.

Joo. Miestä saa aina odottaa. Me kolme naista odotamme miestä eteisessä lähtövalmiina, kun mies muistaa jotakin tärkeää, ja lähtö viivästyy. "Ai-niin, vielä yks juttu..." jne.

KYLLÄ |O Kuinka monta kertaa ollaankaan muu perhe seisty vaatteet päällä kengät jalassa käsi oven kahvalla, kun tää yks nousee sohvalta, et käyn vielä vessassa/juomassa/juon äkkiä kupin kahvia tms...

On!!! Ja se on sairaaaaaan ärsyttävää!! Joka kerta kun lähdetään johonkin, se olen minä, joka nojailen takki päällä ulko-oven pieleen ja odotan, kun mies etsiiä kadonneita tavaroitaan jne. Havahtuu aina siinä vaiheessa, kun pitäisi kahden minuutin päästä lähteä: Jaa, joko pitäis lähtee, mun pitäisi varmaan vaihtaa vaatteet, missähän mun avaimet on, oota mä pesen hampaat... :mad:

Juu on ja pahimmasta päästä. Kun ollaa lähdössä ristiäisiin tms. tärkeisiin juhliin ja pitäis olla jo menossa niin päättää vielä ottaa bioskan ja roskapussin kun ne saattaa vaikka alkaa haista sillä aikaa kun ollaan siellä juhlissa!?!?!! Kolme tuntia ollut aikaa laittaa itsensä valmiiks ja parranajo alkaa puol tuntia ennen lähtöä......Niiiiiiiiiiiiiiiin raivostuttavan turhauttavaa!!!

Yhteistyössä