Onko muilla mielessä 2+2?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mamma6v
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

mamma6v

Jäsen
26.02.2006
449
0
16
Meillä on kaksi ihanaa lasta siunaantunut. Poika 11/03 ja tyttö 12/05. Itse olen 25(sykysyllä 26 ja mies 31. Nautimme suunnattomasti näistäkin kahdesta, mutta haluaisimme lisää lapsia.

Nyt mietimmekin pitäisikö tehdä/yrittää heti perään vai mennä välillä äiteen töihin. Jos menen töihin niin ensi kesänä esikon ollessa 3,5 ja tytsin 1,5 menisivät hoitoon ja äitee koko päiväisesti työhön. Mutta sitten on alkanut tuo ikä mietityttämään. Mitäs jos sitä 30 jälkeen onkin vaikeampi tulla raskaaksi ja jaksaa lasten kanssa (tämä on siis pelkkä pelko, ei olettamus). :(

Meidän haaveissa olisikin saada vielä 2 lasta sitten kun isommat lähtevät kouluun eli n.3-5 vuoden päästä. :heart: :heart:

Olisiko muita jotka miettivät samaa tai ovat kokeneet asian hyvät/haitta puolet!

Itse en ehkä jaksaisi ainaakaan puoleen vuoteen uutta raskautta ja haluamme antaa jokaisen vaavin ensin kasvaa isommaksi ennen kuin tulee toinen vaavi. Esikon ja tytön välillä oli 2v 1kk eroa, joka meidän perheelle tuntuu sopivaksi. ;)

Yhteistyössä