Onko muilla loppuraskaudesta ollu tämmöstä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Martsuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Martsuli

Vieras
Eli eilen mulle tuli oikeen helvetin paha olo ihan yhtäkkiä. Oksensin ja sit meni mahakin ihan sekasin ja ku kävi isommalla asialla ni oli ku ois käyny kusella eli ihan vesilöysää. No, se meni samalla tavalla aivan yhtäkkiä ohi ja sit oli taas hyvä olla.

Onkos muilla tämmöstä ollu loppuraskaudessa? :whistle:
Rv:37+2

Mulla meni esikoisesta maha juuri tuollalailla sekaisin juuri ennen synnytystä, suoli tyhjeni valmiiksi ja oksentelin muutaman kerran.. Onnea, kohta saat vauvan syliin

Alkuperäinen kirjoittaja moi:
Mulla meni esikoisesta maha juuri tuollalailla sekaisin juuri ennen synnytystä, suoli tyhjeni valmiiksi ja oksentelin muutaman kerran.. Onnea, kohta saat vauvan syliin

Apua! Kauanko sulla meni sitten että tuli lähtö?
Ja kauanko toi paha olo kesti? Mulla se kesti ehkä joku 30min ja se siitä.

Mulla on tollaista ollut pitkin raskautta, oli edellisessäkin. Eli ei välttis tarkoita vielä sitä että lähtö tulisi pian. Mutta supistuksista voi kaikenkaikkiaan kyllä olla kyse tossa ripulissa/oksentelussa, miten totisista vaan niin sehän jää nähtäväksi :)

noin puoli vuorokautta, alkoi supistukset. Oksentelin vielä synnärillä pari kertaa..

Hmmm, no mulla ei oo enää kyl mitään merkkejäkään siitä että olis pihalle tulossa :/ Pitäiskös mun sanoo tänään lääk.neuvolassa tästä?
Vaikka mitä he vois asialle sitte tehdä :)

Voithan sä sanoa. Vaikka ei ne lääkäritkään osaa kertoa kellonaikaa koska syntyy. Mutta jos vähän avittelisi kovakouraisemmin tutkimuksissa. Joillain se saattaa auttaa synnytyksen käynnistykseen, jos on tulollaan muutenkin :)

Voithan sä sanoa. Vaikka ei ne lääkäritkään osaa kertoa kellonaikaa koska syntyy. Mutta jos vähän avittelisi kovakouraisemmin tutkimuksissa. Joillain se saattaa auttaa synnytyksen käynnistykseen, jos on tulollaan muutenkin :)

uuu, no sittenhän mä sanon :D Voi että tää loppuraskaus on vieläkin yhtä jännää :D Luulin että ekan jälkeen tää ois jo rutiinia =)

en usko et olisin mitää sopimatonta syöny :snotty:

muoks* Tai ainakaa mitään eriä ku muut perheenjäsenet ja niillä ei oo tullu mitään oireita mahataudista...

Yhteistyössä