Onko muilla ollut omituista pitkäkestoista vatsatautia??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Mulle tuli torstaina tosi huono ja voimaton olo&päänsärky. Illalla meni vatsa ihan sekasin ja istuin vessassa 2 asti, oksensin kerran. Perjantaina ei oikeestaan ollut mitään.. Mut sit taas la tosi huono olo, vatsaa poltteli ja oikeen kouristeli, vessassa sai juosta mutten oksentanut.. Tänään ollut vielä vähän aaltoilevana sellanen kiertävä/inhottava olo.. Onkohan ihan normaalia??

Meidän perheessä oli tuota melkein kuukauden! Itse jouduin oleen kahesti pois töistä, kun oksensin 2 viikon välein. Sitä ennen oli maha enemmän tai vähemmän sekaisin 2 viikkoa.. Ei oo ikinä ennen ollut tuollaista.

Mulla oli samanlaista justiinsa tällä viikolla, tänään eka päivä kun alkaa olemaan ok olo. Toi tauti alko jo maanantaina, just samanlaisena että oli huono olo. Pian lensi ripuli ja kerran oksennus. Ripulia monta päivää sen jälkeen, aaltoilevasti. Ja vatsa tosiaan piti kauheeta meteliä ja kiersi ja väänsi :/

Mä jo säikähin että mulla on jotain vakavaa.. Siis kun ei koskaan aikasemmin oo ollut maha näin montaa päivää putkeen kipeenä/kiertävänä/polttelevana.. Toivottavasti menee äkkiä ohi!

Neekerit levittää kaiken maailman tauteja.Hyi helvetti yhtäkin mutakuonoa joka hypisteli tomaateja tuossa lähikaupassa,jäi tomaatit ostamatta tiiä minkä paskataudin niistä ois saanut.

Meillä oli syksyllä koko perheellä! Adenoviruksen aiheuttama oli meillä .3-vuotias ei syönyt kommeen viikkon oikein mitään ja tuona aikana ojsenteli silloin tällöin ja ripulilla maha oli pitkään. Itselläni kamala olo oli kaksi viikkoa, koko tuon ajan luulin tulleeni hulluksi kun välillä olo parani ja sitten taas alkoi uudelleen. Ei tarvitse olla mitään vakavaa.

[QUOTE="vieras";28107573]Meillä oli syksyllä koko perheellä! Adenoviruksen aiheuttama oli meillä .3-vuotias ei syönyt kommeen viikkon oikein mitään ja tuona aikana ojsenteli silloin tällöin ja ripulilla maha oli pitkään. Itselläni kamala olo oli kaksi viikkoa, koko tuon ajan luulin tulleeni hulluksi kun välillä olo parani ja sitten taas alkoi uudelleen. Ei tarvitse olla mitään vakavaa.[/QUOTE]

Heh, anteeksi kirjoitusvirheet!

meillä mies jo kolmatta viikkoa kipeenä, lapsi jo toista viikkoa. itsellä outo olo mutta ei iske muhun nuo taudit koskaan että ei sairaslomalle jäisi. kova tautikausi menossa sanoi lääkäri, pahin pariin vuoteen