Onko muilla leveä lantio?

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
Siis en nyt tarkoita, että siinä olisi vararenkaita niin paljon, että sen takia olisi leveä. Mä yks päivä katsoin peilistä mun lantiota ja totesin, että vaikka saisin painon normaalin rajoihin, niin lantio pysyy aika leveänä. Kun enhän mä niitä luita soukemmalle saa vaikka kuinka laihduttaisin.

Mutta sitten aloin miettiä, että jos on leveä lantio, kapea vyötärö ja isot rinnat niin sittenhän on tiimalasimallinen kroppa :D :xmas: Pitäisköhän ottaa tavoitteeksi Dolly Partonmainen vartalo? :whistle: :laugh: :laugh: :o

:wave: ja ihan tulee geeneistä. kaikilla isän puolen suvun akoilla on leveet lantioluut.

juu, dolly partonin kroppa mutta ei se naamaa... on leikkausten jäljiltä menny aikas karmeen näköseksi :x

:wave: :wave:
Mulla ollut aina ongelmia istuvia farkkujakaan löytää kun lantiolta jos sopivat niin vyöllä joutuu kuromaan vyötäröltä kurttuun rumasti pöksyt :/ Eikä syy ole mullakaan tosiaan ylipainossa :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
:wave: ja ihan tulee geeneistä. kaikilla isän puolen suvun akoilla on leveet lantioluut.

juu, dolly partonin kroppa mutta ei se naamaa... on leikkausten jäljiltä menny aikas karmeen näköseksi :x

Sillähän on muuten tosi pieni perse. isot tissit vaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Siis en nyt tarkoita, että siinä olisi vararenkaita niin paljon, että sen takia olisi leveä. Mä yks päivä katsoin peilistä mun lantiota ja totesin, että vaikka saisin painon normaalin rajoihin, niin lantio pysyy aika leveänä. Kun enhän mä niitä luita soukemmalle saa vaikka kuinka laihduttaisin.

Mutta sitten aloin miettiä, että jos on leveä lantio, kapea vyötärö ja isot rinnat niin sittenhän on tiimalasimallinen kroppa :D :xmas: Pitäisköhän ottaa tavoitteeksi Dolly Partonmainen vartalo? :whistle: :laugh: :laugh: :o

Niin tai Marilyn Monroe :D Multa löytyy myös leveä lantio vaikka suht hoikka olenkin..

Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:

Niin tai Marilyn Monroe :D Multa löytyy myös leveä lantio vaikka suht hoikka olenkin..

Marilyn oli kaunis ja hyväkroppainen =) Katsoin äsken Partonin kuvia ja kyllä se naama on jo aika :x :o :| Ei sillä kauhean leveä lantio ole, mutta vyötärö todella kapea, niin korostuu sitten ne leveämmät kohdat.

Alkuperäinen kirjoittaja perrrsevä:
mulla on leveä lantio..peeeeeerrrrkule.:D Paljon teil on lantion leveys senteis?(tai metreis)

Mä en tiedä, kun en tiedä sitäkään missä on mittanauha. Mutta lisää mittaa siihen tuo läskimaha- ja perse :kieh: :kieh:

Itsellä kanssa leveä lantio ja nuorempana "kärsin" siitä,kun ainoastaan lantio malliset housut olivat sopivat ja siihen aikaan ei pahemmin niitä löytynyt..
Vuotärömalliset olivat isot sinne mahtui kahdet nyrkit päällekäin..
Kun pinemmät eivät lantiosta mahtuneet..

Alkuperäinen kirjoittaja haaskalintu:
Ulkomitat on leveet, mutta sisältä kapee (4kg vauva tuskin mahtuis).

Likka painoi 3760g ja mahtui tulemaan, imukupin avustuksella kylläkin. Mä tiedän pari pienikokoista naista jotka ovat punnanneet maailman melkein 5 kiloiset vauvat.

Lantion ulkoisesta leveydestä ei voi päätellä sitä mahtuuko vauva tulemaan vai ei.

:wave: Täältä löytyy, leveä se on vaikka kuinka laiha olen joskus ollut, mutta toisaalta se korostaa sitten vyötäröä, kun moni pienilanteinen ystävä on valitellut että vyötärö ei tule esille kun on niin kapea peecee.

Alkuperäinen kirjoittaja perrrsevä:
mulla on leveä lantio..peeeeeerrrrkule.:D Paljon teil on lantion leveys senteis?(tai metreis)

En tiedä kun kiellettiin mittaamasta. Vaakakin lähti kotoa kun käsky kävi, punnituksessa käyn vain kerran viikossa ja sekin terapian yhteydessä.

Likka painoi 3760g ja mahtui tulemaan, imukupin avustuksella kylläkin. Mä tiedän pari pienikokoista naista jotka ovat punnanneet maailman melkein 5 kiloiset vauvat.

Lantion ulkoisesta leveydestä ei voi päätellä sitä mahtuuko vauva tulemaan vai ei.

mun kaveri on 150cm,isoin lapsista ollut syntyessään 5,3kg eikä yhtään tikkiä tullut..no joillakin on synnytystä varten täydellinen lantio..

Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:
Dollyllä ei taida kuitenkaan olla leveää lantiota luonnostaan....

No Dolly mulle tuli mieleen jostain syystä. Taitaa sillä naisella olla korsetti käytössä, kun niin kapoinen vyötärö

Jos poistaa Dollyltä mahdolliset silikonit (hänen rinatansahan on vaan kasvaneet iän myötä) sekä korsetin ja palauttaa mahdollisesti poistetut alimmat kylkiluut takasin paikoilleen niin taitaa olla aika kaukana tiimalasista tuo vartalo.
Muistaakseni Dollyllä oli nuorena isot daisarit ja suht kapea lanne. Mutta toki mun muistini voi pätkiä.

Tohon tummennettuun että just ni, kuten sanoin mulla on levee lantio. Mutta silti kummankin raskauden aikana on saanu jännittää ettei vaan kasva liian isoks, kun ne paikat tuolla sisällä ei oo niin leveet kun ulko mitat antaa ymmärtää.

Sit taas poikamaisen kapea lanteiset pyöräyttää 5kg vauvan tosta noin vaan.

15kiloa sitten mun lantio oli leveämpi kuin hartiat. Ja joku joskus sanoi että sellaiset naisen muodot pitäiski olla :whistle:
No nyt ei kyllä ole. Niin se lantiokin vaan kapeni kun kiloja lähti.
Raskaana ollessa lantio on aina levinnyt ihan älysti, mutta kyllä se siitä sitten on taas palautunut.

Mä oon just tommonen. Leveä lantio, tosi kapea vyötärö.

Pienestä asti lohduteltu, että no on sitten hyvä synnyttää. ...jää vielä nähtäväksi..

Mutta juu, kokeiltu on ihan luonnossakin: vaikka olisin alipainoinen, perse on ja pysyy leveänä (toki se kapenee hiukan ja leviää vastaavasti painonmuutosten myötä, mutta kaikenkaikkiaan suhteutettuna se on iso. :xmas: )

Yhteistyössä