Anoppi vie tänään mut ja miehen ulos syömään =)
Meillä on hyvät välit varmaan johtuu osittain siitäkin että meillä ei ihan kamala ikäero ole
Meillä on hyvät välit varmaan johtuu osittain siitäkin että meillä ei ihan kamala ikäero ole
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja LaDy DoMinA:Anoppi vie tänään mut ja miehen ulos syömään =)
Meillä on hyvät välit varmaan johtuu osittain siitäkin että meillä ei ihan kamala ikäero ole![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja LaDy DoMinA:Anoppi vie tänään mut ja miehen ulos syömään =)
Meillä on hyvät välit varmaan johtuu osittain siitäkin että meillä ei ihan kamala ikäero ole![]()
Oliko anoppis teiniäiti?
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:Moiiii!! :wave:
Mulla on kiva anoppi mutta sen sä jo tiesitkin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Joo,kyllä mie voisin sanoa anoppiani mukavaksi. On rento ja nuorekas,johtuen ehkä siitäkin ettei se oo ku vajaa 20v. minuu vanhempi.
Alkuperäinen kirjoittaja heh:Onko mukavia anoppeja muka olemassakaan!?! Kyyliä ne on kaikki![]()
Alkuperäinen kirjoittaja heh:Onko mukavia anoppeja muka olemassakaan!?! Kyyliä ne on kaikki![]()
Alkuperäinen kirjoittaja macy gray:Mulla on mukava anoppi, mutta minä olenkin mukava miniä.![]()