Onko muilla hankalia 9-vuotiaita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Soluttautuja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Soluttautuja

Aktiivinen jäsen
19.01.2007
8 058
1
36
Mie en tiiä mitä tehdä tuon esikoisen kanssa :( Kaikkee pitäs saada tuosta vaan, juurikaan mitään "hyödyllistä" ei suostu tekemään, kaikesta kamala huuto ja valitus. Nyt saisin kuulemma painua maapallon toiselle puolelle loppuelämäkseni, eikä tulis yhtään ikävä :/

Meillä tuota ikäluokkaa löytyy kaksi kappaletta ja täytyy sanoa, että on hankalia :D Ei siinä oikein muu auta, kuin yrittää vain pitää rajat ja antaa rakkautta :) Välillä on parempia hetkiä ja sitten toisena hetkenä taas on helvetti irti... Mutta sitä se taitaa lapsiperheessä olla, oli ikä mikä tahansa :)

Ison perheen äitinä on niin hauska seurata, kuinka erilaisia lapset ovat ja millaisia tempperamentteja heiltä löytyy. Tsemppiä teille, minua lohduttaa usein jo se, että tiedän, että meidän lapset ei ole ainoita "kauhukakaroita" :D!

Alkuperäinen kirjoittaja kuuden äippä:
Meillä tuota ikäluokkaa löytyy kaksi kappaletta ja täytyy sanoa, että on hankalia :D Ei siinä oikein muu auta, kuin yrittää vain pitää rajat ja antaa rakkautta :) Välillä on parempia hetkiä ja sitten toisena hetkenä taas on helvetti irti... Mutta sitä se taitaa lapsiperheessä olla, oli ikä mikä tahansa :)

Ison perheen äitinä on niin hauska seurata, kuinka erilaisia lapset ovat ja millaisia tempperamentteja heiltä löytyy. Tsemppiä teille, minua lohduttaa usein jo se, että tiedän, että meidän lapset ei ole ainoita "kauhukakaroita" :D!

Lohduttavaa kuulla, että muitakin löytyy =) Välillä sitä epäilee, että onko itse tehnyt kasvatuksessa jotain kamalan väärin :(

Meidän syyskuussa 9v täyttävä poika on kans ku tuuliviiri.. Eilen se kolautti kyynerpään vessan karmiin ja rupes isälleen raivoamaan että kun sellasen tyhmän karmin on siihen laittanu että, hän AINA lyö siihen kätensä.. Me oltiin että :o .

Ja eilen kiukkus että tyhmää kun alkaa loma kun sillä ei ole MITÄÄN tekemistä KOKO kesänä. nOH, tokariaan jännitti ja kevätjuhlasta tulikin kotiin lepposa ja rentoutunu pieni poika..

Alkuperäinen kirjoittaja viiviliina:
Meidän syyskuussa 9v täyttävä poika on kans ku tuuliviiri.. Eilen se kolautti kyynerpään vessan karmiin ja rupes isälleen raivoamaan että kun sellasen tyhmän karmin on siihen laittanu että, hän AINA lyö siihen kätensä.. Me oltiin että :o .

Ja eilen kiukkus että tyhmää kun alkaa loma kun sillä ei ole MITÄÄN tekemistä KOKO kesänä. nOH, tokariaan jännitti ja kevätjuhlasta tulikin kotiin lepposa ja rentoutunu pieni poika..

No joo, meillä oli tänään aamulla riitaa kevätjuhlaan laitettavista kengistä ja poika piti päänsä :o :ashamed: Ja nyt tää äskeinen kuohahdus tuli kun en antanut mennä sinne habbo hotelliin :/

Hyvin usein tulee itku meillä. Vaikka kehuttu huumorintajuiseksi ja itseäkin kohtaan osaa sitä käyttää, mutta sitten yhtäkkiä ilman mitään syytä ottaa itseensä. (tulee tänä vuonna 9, ei ole vielä täyttänyt)

Alkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:
Alkuperäinen kirjoittaja Minttu:
Alkava murkkuikä.

Ei kai se nyt vielä :o :/ Mie luulin, että mulla on vielä ainakin 3 vuotta armonaikaa.

Mulla alko menkat ton ikäisenä...Ei oo amoa enää =)
Meillä on juuri 10 täyttänyt ja kohta 9 täyttävä ja toinen itkee kikenaikaa kun häntä ei rakasteta, se on henkisesti rankkaa, toinen juoksee ovet paukkuen huoneeseensa, jos hän ei saa ymmärystä osakseen. Se itkeskelijä muo ahdistaa, mutta ovien paukuttelija tulee kyhnäämään syliin kun leppyy, paukutelkoot.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hyvin usein tulee itku meillä. Vaikka kehuttu huumorintajuiseksi ja itseäkin kohtaan osaa sitä käyttää, mutta sitten yhtäkkiä ilman mitään syytä ottaa itseensä. (tulee tänä vuonna 9, ei ole vielä täyttänyt)
Siis juuri tällänen on meidän elokuussa 9 täyttävä :|

Yhteistyössä