Onko muilla älyttömän KOVAÄÄNISIÄ lapsia?!

Meillä nuo tytöt ovat..HYvä,kun omia ajatuksiaan täällä kuulee,huh :ashamed: Ihan normaalit asiatkin pitää toimittaa nin kuuluvalla äänellä..Voi miesparkoja,jotka aikanaan sitten vävyksi tulevat.. :snotty:

Noh,ei auta kuin itteään syyttää,vahvat äänihuulet löytyy täältäkin |O

Minä ennen luulin, että meillä on, mutta olen joutunut muuttamaan käsitystä. Kyllä noi äänekkäitä on, mutta herrajumatsu miten jotkut on ihan oikeesti tosi kovaäänisiä. Eikä millään pahalla =)

No löytyyhän niitä meuhkaajia sitten muitakin :)migreenistä kärsivänä voin sanoa,et ottaa välillä todellakin korviin..Pitää ottaa ihan puhutteluun välillä tuo 5v.kahden kesken,muuten kun ei ota kuuleviin korviinsa käskyjä olla "hiukak hiljempaa"välillä..Kerhossa ja vieraiilla on kyllä oikein rauhallinen ja reipas,mutta kotona pääsee apinatarha valloilleen..

Meillä on tytöllä todella kantava ääni, ja tykkää vielä koilottaa.Minulla on kanssa ollut lapsesta asti kantava ja vahva ääni, ja niin sain aina ollakin koulun juhlissa esiintymässä. Lapsena ja nuorena aina harmitti, aikuisena ei, sillä tuntuu että ääneni tuo auktoriteettia =) Lisäksi ei ole ongelma pitää luentoa sadalle ihmiselle ilman mikkiä :whistle:

Yhteistyössä