Onko muiden vauvoilla hiljaisia päiviä?

Tänään ei taas ole tuntunut oikein mitään liikehdintää. Vauvallamme on selvästi hiljaisempia päiviä, jolloin en tunne pahemmin mitään liikkeitä. Olen viikolla 29+2. Onko muilla tällaisis päiviä, eli voisko kuvitella olenvan normaalia??
 
ambo
On ihan normaalia. Niitä sanotaan kasvupäiviksi. =)
Esikko oli ja tääkin vauva on tosi vilkkaita ja silti saattaa välillä päivä tai pari mennä ilman mitään tuntemuksia =)
 
Moikka!
Mä olen kylläkin vasta vkolla 20+2 mutta tuntenut liikkeet usevamman viikon koska tää on kuitenkin kolmas.
Mulla välillä parikin hiljaista päivää peräkkäin ja kolmantena päivänä sit ns. melskaa niidenkin edestä.
Mulle neuvolassa painotettu ettei tule huolestua jos kaikkina päivinä tunnu liikkeitä et vaavi pitää unipäiviä ja raskauden loppuvaiheessa ne lisääntyisi. Näin ainakin mua on infottu :)
 
Mulla oli esikoisen kanssa sillain että tasan joka toinen päivä tuntui liikkeet, joka toinen päivä ei. Ihan normaalia!! Jos ei pidempään aikaan (esim viikkoon) tuu minkäänlaisia tuntemuksia (edes sokerin syömisen jälkeen) niin sit voit soittaa neuvolaan.
Onnellista odotusta!
 
Toukomami
Mulle ainakin sanottiin neuvolasta, että loppuvaiheessa(n. rv 33 eteenpäin..) liikkeet pitäisi tuntea joka päivä, jos ei tunnnu tarpeeksi niin sitten tehdään se liikelaskenta..Mun vauvalla on edelleen noita hiljaisia päiviä ja nyt menossa rv 37+2..Aika inhottavaa on kun saa joka toinen päivä miettiä, että onko masussa kaikki hyvin..
 
Mulla menossa nyt rv 34+4 ja meidän vauva elää hiljaiseloa päivästä toiseen... Aika vähän tunnen mitään :'(

Olen tästä kyllä sanonut neuvolassa ja kerran kävinkin kuuntelemassa sydänäänet kun rupesn miettimään kaikkea...
 
Minulla nyt "vasta" rv 18+0, mutta liikkeitä en ole tuntenut nyt viikkoon. Sitä ennen tunsin niitä silloin tällöin. Huolettaa.. Onneksi ensi tiistaina on rakenneultra, joten saa varmuuden, onko kaikki hyvin (toivottavasti on!).
 
Kun en nyt millään nukahda luen vanhoja viestejä, ja vastaan tähän viestiin vuodelta 2007 :D Nimittäin nyt on ollut hiljaisia päiviä, vauva on nukkunut viime ultrassa ja viime neuvolassa sydänääniä kuunnellessa :( hieman huolestuttavaa, mutta on kyllä ultran ja neuvolan jälkeen kompensoinut nukkumiset kunnon potkuilla ja sisuskalujen siirtelyillä... Ehkä vauvalla alkaa tulla myös tilanahtautta nyt rv 37+5.
 

Yhteistyössä