Onko muiden miehet "etäisiä"?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ??
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

??

Vieras
Meillä miestä ei kiinnosta, jos mulla on huolia, itken yöllä enkä saa unta tms.. välillä mies taputtaa päähän ja sanoo "no no, äläs nyt", mutta se siitä. Ristiriidoista miehellä ei ole halua keskustella, vaan vetäytyy.. ei tavallaan ota vastuuta siitä, että hän itsekin voi vaikuttaa meidän arkeen. Tuntuu että mies on tahallaan etäinen, ei puhu tunteistaan ym.. mistä voisi johtua? onko teidän miehet tällaisia?

Välillä on tuollaisia kausia kun mies on väsynyt työkiireistä. Tekee välillä aivan liikaa töitä. Kun työkiireet hellittävät, on taas oma itsensä ja silloin puhutaan aika paljon :-).

ikävä kyllä peesaan sua :(
Meillä on olllut rankkaa, mies petti mua, oli toista vuotta suhde ulkomailla olevaan naiseen ja siltikään ei lohdutuksia tule kun vieläkin välillä niin itkettää ja vituttaa..... jäi kiinni siis reilu vuosi sitten ja päätettiin kuitenkin jatkaa....

No jos mies on alusta asti ollut sellainen, niin sitten on vaan sellainen. Mutta jos on muuttunut, niin kyllä mulla hälytyskellot sois.

Meillä ei mies ole yhtään etäinen, itse asiassa tosi paljon hakee läheisyyttä (en nyt puhu seksistä). Ja jos hän yhtäkkiä muuttuis, niin kyllä lähtisin heti selvittämään, että mistä on kyse.

... miten tuollainen AP:n kuvaama suhde voi edes toimia? Minun mieheni kykenee keskustelemaan tärkeistä asioista. Meillä puhutaan rakennusprojektin etenemisestä, lapsien kasvatuksesta ja heidän tunnemaailmastaan (siis aikuisten silmin katsottuna), omista tunnetiloista, huolista.. kaikesta. KUOLISIN jos en saisi jakaa ajatuksiani tärkeimmän ihmisen kanssa, eli hänen jonka kanssa jaan elämänikin arkisinerupineen.

Oletko ap kiinnittänyt huomiota siihen, miten usein itket miehelle huoliasi? Jos nimittäin teet sitä päivittäin tai muuten vaan koko ajan, niin jossain vaiheessa se miehen kiinnostus kuunnella niitä sun murheita lopahtaa. Ei jaksa kuunnella ainaista valitusta niin sanotusti.

Yhteistyössä