M
miettijä
Vieras
Mulla tyttö täyttää syksyllä 4v. lokakuussa ja on aivan armoton haaveilija. Tänäänkin oltiin telinejumpassa niin oli melkein koko ajan ihan pihalla, paitsiossa. Muut etuili jonossa koko ajan ym. Musta tuntuu välillä, ettei tuo mun tyttö yksinkertaisesti vaan tajua, mitä sille sanotaan saati mitä pitäisi tehdä.
Oon miettinyt myös, et onko jotain oikeeti "vialla" vai onko hän vaan tällainen "jähmettyjä". Ärsyttää jotenkin, kun ei ole niin reipas kuin muut. Ei mielellään leiki muiden lasten kanssa, oma isä paras leikkikaveri. Nuorempi sisar 1v5kk, jonka kanssa leikkii jotain tai lähinnä kiusaa. Piirtäminenkin on tuskan takana ja kaikki muukin, mikä vaatii keskittymistä. Selittää kotona ollessa JATKUVASTI, ei ole hetkeäkään hiljaa.
Syksyllä menee 3pväiseksi pk:hon, tähän asti ollut kotihoidossa.
Onko muilla tällaisia 4-vuotiaita?
Oon miettinyt myös, et onko jotain oikeeti "vialla" vai onko hän vaan tällainen "jähmettyjä". Ärsyttää jotenkin, kun ei ole niin reipas kuin muut. Ei mielellään leiki muiden lasten kanssa, oma isä paras leikkikaveri. Nuorempi sisar 1v5kk, jonka kanssa leikkii jotain tai lähinnä kiusaa. Piirtäminenkin on tuskan takana ja kaikki muukin, mikä vaatii keskittymistä. Selittää kotona ollessa JATKUVASTI, ei ole hetkeäkään hiljaa.
Syksyllä menee 3pväiseksi pk:hon, tähän asti ollut kotihoidossa.
Onko muilla tällaisia 4-vuotiaita?