Onko mua tosiaan huijattu?? (kirppariasiaa)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja remu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
varsinainen löytö. Jos olisin nähnyt tuon puvun, niin olisin ostanut kiljuen meidän tytölle. Viime vuotisesta vähän käytetystä maksoin kirpparilla 35e, mutta se on jo liian pieni ja uusi pitäisi löytää.

Alkuperäinen kirjoittaja mamatsu:
Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:
Muistelen, että isompien vk-haalarit olisivat tehtaanmyymälän alessa 42 euroa, mutta saatan muistaa väärinkin.

Missä on tehtaanmyymälä?Onko muuten Reimalla kanssa?

googleta travalle ja sitten se osoite. Tampereella. Auki pe ja la

Reimalla on parikin tehtaanmyymälää. http://www.tehtaanmyymalat.com/nayta.php?class=lasten&lang=fi Kankaanpäässä ja Parkanossa

Kaveri tosiaan oli ilmeisesti vähän kateellinen puvusta :D Kävi kahvilla (asuu naapurissa) tossa illalla vielä ja kun näki puvun eteisessä niin sanoi että eikös puku oo vähän iso mun tytölle, toisin kun oma tyttönsä on vähän pidempi, jolle puku olis sopivampi. Vihjaili myös että tiesin että hän ettii välikausipukua lapselleen ja kiertelee kirppareita ja ois voinu hänelle eka ilmottaa kun puvun löysin :o ?? Sanoi "vitsillä" mutta näki kyllä että asia kaihersi vaikka noinkin turha juttu on :D Ystävä kyllä tiesi että myös minä yllätten etin tytölleni pukua. Onneks siitä ei nyt enempää sitten jauhettu enkä viittinyt alkaa piruilemaan että eikös hänen mielestä puku ollut jo parhaat päivänsä nähnyt ja käytetyn näköinen :D

Yhteistyössä