Onko moni muukin lapseton näin pöpi päästään?

Eli taas on meikäläisellä muka menkkakivun tyylistä vaikka menkkojen alkuun pitäisi olla vielä reilusti aikaa. Välillä tuntemuksia jommalla kummalla puolen munasarjoja ja muka väsymystä. Eli siis kuvittelen raskaus oireita, vaikka järki sanoo että miksi nyt olisi oikeasti, kun ei ole neljään vuoteenkaan ollut totta. Pitäisiköhän hakeutua hoitoon tällä kertaa vaan yläpäästä?
 
Täältä löytyy toinen :wave:

Kyllä mä ehdin sen melkee 8 vuoden lapsettomuuden aikana "kokee" niin monet raskausoireet ettei oo tosikaan.. Mulla oli muka kaikki mahdolliset oireet ja siis ihan oikeesti. Pahoinvointia ja kaikkee. Menkat myöhässä useesti jotka alko sit ku teki testin ja se näytti negaa. Kyllähän se henkisesti on kauheen raskasta.. Niitä raskausoireita kun muka on ja testi näyttää negaa vaikka itte on ollu melkeen varma..

:hug:
 
Samanlaisia ajatuksia minullakin ajoittain... sitä kun toivoo niin kovasti, että tuntee jo vaikka mitä! Sitten hoitojen aikana ei uskalla käydä usein vessassa, ettei tartte pettyä kun menkat alkaa . On sitä vaan näissä hommissa pikkasen hupsuks tullut (minä ainakin), yrittää nyt itseään huijata vaikka millä konstilla. Välillä ei TOD. ole mitään järkee...
 

Yhteistyössä