Onko monella ollut ihan normaaleja menkka"oireita"...vaan ollutkin raskaana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mari
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mari

Vieras
esim. rintojen kipeytymistä, pms-oireita, pientä tuhru vuotoa...ja sitten siltikin ollut raskaana?

Jännitän, kun näinä päivinä menkat alkais, kaikki viittaa siihen. Vaan pieni toivo viel on että oisin raskaana...................niin kauan kunnes alkaa vuotaan kuinhärän kurkust!:(

Ja sellasia kuukautiskipuja oliki sillon kun odotin esikoista niin pitkälle puolen välin raskauden! Ja rinnat oli pari kk kipeät! Siks en voinu uskokaan, että olisin raskaana ku oli niin selkeet kuukautisoireet!

Alkuperäinen kirjoittaja jenni87:
Ja sellasia kuukautiskipuja oliki sillon kun odotin esikoista niin pitkälle puolen välin raskauden! Ja rinnat oli pari kk kipeät! Siks en voinu uskokaan, että olisin raskaana ku oli niin selkeet kuukautisoireet!

oliko vuotoa? Mua se hiukan huolettaa, että rusehtavaa vuotoa, ja silleen menkat aina alkanut...

Juu, on ollut, jokaisesta kolmesta. Kolmannesta vihloi niin kauheesti alavatsasta ja munasarjojen kohdilta, että olin ihan 100% varma menkkojen alkamisesta.

Alkuperäinen kirjoittaja mari:
Alkuperäinen kirjoittaja jenni87:

oliko vuotoa? Mua se hiukan huolettaa, että rusehtavaa vuotoa, ja silleen menkat aina alkanut...

No se on ollut ainoa mikä puuttui. Toisaalta kuopusta odottaessa rusehtavaa vuotoa tuli joskus vkolla 10 joka ultrassa paljastui sitten kohdunsuun päällä olevaksi istukaksi. Siitä siis johtui.

Yhteistyössä