Onko monella hoikalla ollut maha miltei olematon vielä rv 14-15?

Mulla kolmas tulossa ja nyt rv 14+6 eikä mahaa vielä huomaa. Mulla ollut aiemminkin suht pieni maha. Poika kun synty tammikuussa niin sillonen naapurin mummo ei ollu huomannu ollenkaan et olin raskaana kun näki mut vaan toppatakki päällä =) .
 
Olen aika pitkä (181 cm) ja hoikka, joten on kyllä mahan näkyminen ainakin mulla kestänyt. Nyt on vk. 16 meneillään ja vielä viime viikolla ei mahaa ollut mielestäni havaittavissa. Nyt tällä viikolla se on jotenkin pullahtanut ulospäin :)
Odottele pari viikkoa, niin eiköhän se pikkuinen masu ala pullotaamaan :heart:
 
samoin täällä, eipä vielä mahaa ole nuilla viikoilla. Jossain puolenvälin tienoilla alkaa kasvamaan ja siittäkin menee vielä jokunen viikko, ennenkun raskaus huomataan. Olen pitkä ja kohtu menee taaksepäin, ehkäpä siksi maha kasvaa aluksi"sisäänpäin".
 
Mulla on eka raskaus ja 15.vko menossa lopuillaan. Vanhat housut menee jalkaan, mutta maha näyttää iltapäivällä siltä, että olisin lihonut... Nakuna ollessa huomaan kyllä keskivartalon paksuuntuneen, mutta maha ei ole todellakaan sellainen vauvamaha, kun joillakin on jo tässä vaiheessa. Tiukkaa paitaa olen pitänyt, eikä siitä mielestäni huomaa, ellei tarkkaan katso mun notkoselkäistä asentoani....
 
Viikkoja noin 13 eikä vielä huomaa. Housut kyllä tuntuu täydemmiltä, mutta koska tiukahkotkin farkut mahtuu vielä, niin ei se ulospäin näy. Iltaisin pömpöttää enemmän, aamulla on ihan litteä. Ja viides raskaus ja kaksoset tulossa =)
 

Yhteistyössä