Onko modet kyvyttömiä vai haluttomia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sivusta seurannut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No sitä saa mitä tilaa toi sisko. Ymmärtäis nyt jo hän sentäs OIKEASTI lopettaa asian puimisen täällä.

Nii, vaikka sä oot kymmeniä ja taas kymmeniä kertoja kettuillu siellä ketjussa ja nostanu sitä ylös niin ei vieläkään lopeta? Kumma juttu.

Alkuperäinen kirjoittaja Just:
No sitä saa mitä tilaa toi sisko. Ymmärtäis nyt jo hän sentäs OIKEASTI lopettaa asian puimisen täällä.

Nii, vaikka sä oot kymmeniä ja taas kymmeniä kertoja kettuillu siellä ketjussa ja nostanu sitä ylös niin ei vieläkään lopeta? Kumma juttu.

Niinkö ? Olenko minä ollut siellä nostelemassa ? Selvä!
Kyllä luulisi, että siskolla tulis älynväläys lopettaa - uusia ja uusia harmaita kun löytyy AINA päätään aukomaan.

olen ihmetellyt ihan samaa,että miksei ketjua siivota ja ilkeilijöitä bannata.
vähemmästäkin saa tietyt mustat bannia kuukausitolkulla

Vai aukooko modet siellä harmaana päätään? Tätä tukee se, ettei modeja pahemmin ole näkynyt tänään palstalla

onko siinä jotain erikoisen ilkeää jos epäilee tiettyjen nikkien todenperäisyyttä ? haukkumistahan täällä ei ole ollut tms. Itse ovat asianomaiset asiat tnne tuoneet ja pakko heidän on ymmärtää, että aksujen sun muiden jälkeen on PAKKO tajuta että netissä näinkin voi käydä.
Hmm. Oppiskiko tästä joku jotain ? Hmmm...

Minua taas KYLLÄSTYTTÄÄ se, että joka ikisessä ketjussa on joku provo-huutelija - koski ketju melkein mitä vain! Itsekin diabeteksestani rehellisesti kirjoitin, sain paljon hyviä ja hyödyllisiä vastauksia, mutta lopulta ketjun valtasi joku, joka "tiesi varmuudella", ettei minulla mitään diabetesta ole, vaan provoan ihan huvikseni :(. Samoin tuolla nyt on tuo ketju, jossa nainen katuu pettämistään ja pelkää jäävänsä yksin - sinnekin on joku keksinyt tulla provoa huutelemaan. Ilkeämieliset kirjoittelijat ja jatkuvat provon huutelijat pilaavat palstan rehellisiltä, hyväntahtoisilta kirjoittajilta... Surullista!

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Noille ilkeille suoraan elinikäinen banni tänne. Ei ne muutaman päivän tai viikon bannit auta, aina tulevat takaisin.

Uskoakseni tuo häiriköivä joukko on suhteellisen pieni, mutta aktiivinen, joten tiukka bannilinja varmasti parantaa ongelmaa

Yhteistyössä