onko mitään mitään mitään keinoa saada hometta pois matkarattaista?

Piimä
Piimä tappaa ne homeitiöt, ei välttämättä vie täpliä vaaleista kankaista. Klooriliuos vie ne täplät kuulemma (en oo itse sitä kokeillu) . Piimä vesi seos ammeeseen, vuorokauden liotus ja harjaus + hyvä huuhtelu. Pesukoneeseen ja normaali pesu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Piimä:
Piimä tappaa ne homeitiöt, ei välttämättä vie täpliä vaaleista kankaista. Klooriliuos vie ne täplät kuulemma (en oo itse sitä kokeillu) . Piimä vesi seos ammeeseen, vuorokauden liotus ja harjaus + hyvä huuhtelu. Pesukoneeseen ja normaali pesu.
kokeilen tätä. meillä on aika tumma väri niissä kankaissa (punaruskea) niin voi kyllä värikin sit lähteä samalla jos klooriin pistän :D
 
Piimä
Mulla kans tummat yhdistelmät meni parvekkeella homeeseen ja sain tällä konstilla niistä homeettomat ja raikkaat! Kiitoksia vanhalle kansalle, joka on jaksanu antaa "poppakonsteja" nuoremalle polvelle. (aina ei tarvi kaikkia heittää menemään turhaan.)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Piimä:
Mulla kans tummat yhdistelmät meni parvekkeella homeeseen ja sain tällä konstilla niistä homeettomat ja raikkaat! Kiitoksia vanhalle kansalle, joka on jaksanu antaa "poppakonsteja" nuoremalle polvelle. (aina ei tarvi kaikkia heittää menemään turhaan.)
liuotit siis piimässä, millä pesit sen jälkeen?
 
Piimä
Harjasin siinä piimälillussa kaikki kankaat ja huuhtelin hyvin. Sen jälkeen pidin muutaman tunnin sooda vesi seoksessa ja laitoin pesukoneeseen 40 astetta, tavallisen jauheen sekaan laitoin vielä varmuudeksi tahranpoistoainetta ja raikkaat tuli.
 

Yhteistyössä