vieras
Inttiin voi ottaa läppärin mukaan, siellä alkaa iltavapaat yleensä puol kuuden aikaan ja sillä on siinä hyvin aikaa maksaa palkkoja koko seuraava yö! Ihme saamaton luuseri on kyllä...
Oletko niin pälli ettet tajua että palkkojen maksaminen vaatii kassavirtaa? Jos omistajajohtaja on tetsaamassa ja pokkuroimassa kasarmilla, niin kassavirtaa tuskin tulee riittävästi kaikkien työntekijöiden pitämiseen palkkalistoilla.Alkuperäinen kirjoittaja Blue:Ok. Kädet on sitten täynnä työtä tällä ap:n exällä. Kirjanpitoon nimittäin menee paljon aikaa, samoin kuin palkkoihin. Sitten kun kuulemma vielä toinenkin yritys ja jos senkin kirjanpidon ja muun hoitaa niin ahkera on. Ei taida ihan 8h vuorokaudessa riittää. Ja joka toinen viikko vielä lapsesta pitää pitää huolta.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minä olen eräässä erikoisliikkeessä töissä, jossa omistaja laskee itse palkat ja kaiken. Hänellä on neljä palkattua myyjää siellä. Eli kyllä niitä löytyy.Alkuperäinen kirjoittaja Blue:Sen verran totean että on aika mielenkiintoista että jos on vähänkin isompi yritys että pomo itse laskee palkat, hoitaa kirjanpidon ja maksaa laskut.. Kovin moneen tälläiseen firmaan en ole törmännyt. Tietty siinä tapauksessa että yrittäjän lisäksi yksi työntekijä firmassa, silloin sen ymmärtää mutta jotenkin saa tässä tapauksessa käsityksen että useampikin työntekijä löytyy.Alkuperäinen kirjoittaja ap:puoli vuotta on aika pitkä aika yrittäjälle jolla paljon asioita huolehdittavana, palkat kuulemma laskettava ja maksettava tiettynä päivänäAlkuperäinen kirjoittaja .:Jos on lapsia, saa intistä erillisiä "isyysvapaita". Plus, jos on yrittäjä, saa lisää lomia myös henkilökohtaisten asioden hoitoon. Ja jos sekään ei vielä riitä, niin käy kuraattorin juttusilla, joka voi myöskin antaa vapautuksia. Ja herranjestas, miehes pääsee pois puolen vuoden päästä, ellei kauempaa halua olla!
Sivari olisi tietysti vaihtoehto, mutta illat olisi sitten omien töiden tekemistä, eli suunnilleen 24/7 töissä, tai no, onhan se nytkin, mutta tuskin kamalasti tulisi yöllä nukuttua
Daa! No, sen takia mä ihmettelenkin että miten omistajajohtajalla on aikaa tehdä kahden firman kirjanpidot ja palkanlaskut ja hoitaa lastakin joka toinen viikko kun TOSIAAN sitä kassavirtaakin tarvitaan!! Mutta ehkä firmat pyörii niin hyvin että johtaja voi keskittyä markkinoimisen ja eteenpäinviennin sijasta niihin palkanlaskuihin ja muihin. Silloinhan hän voisi mennä myös inttiin jos palkkaisi tilitoimiston hoitamaan kirjanpidon ja muut siksi aikaa.Alkuperäinen kirjoittaja mies:Oletko niin pälli ettet tajua että palkkojen maksaminen vaatii kassavirtaa? Jos omistajajohtaja on tetsaamassa ja pokkuroimassa kasarmilla, niin kassavirtaa tuskin tulee riittävästi kaikkien työntekijöiden pitämiseen palkkalistoilla.Alkuperäinen kirjoittaja Blue:Ok. Kädet on sitten täynnä työtä tällä ap:n exällä. Kirjanpitoon nimittäin menee paljon aikaa, samoin kuin palkkoihin. Sitten kun kuulemma vielä toinenkin yritys ja jos senkin kirjanpidon ja muun hoitaa niin ahkera on. Ei taida ihan 8h vuorokaudessa riittää. Ja joka toinen viikko vielä lapsesta pitää pitää huolta.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minä olen eräässä erikoisliikkeessä töissä, jossa omistaja laskee itse palkat ja kaiken. Hänellä on neljä palkattua myyjää siellä. Eli kyllä niitä löytyy.Alkuperäinen kirjoittaja Blue:Sen verran totean että on aika mielenkiintoista että jos on vähänkin isompi yritys että pomo itse laskee palkat, hoitaa kirjanpidon ja maksaa laskut.. Kovin moneen tälläiseen firmaan en ole törmännyt. Tietty siinä tapauksessa että yrittäjän lisäksi yksi työntekijä firmassa, silloin sen ymmärtää mutta jotenkin saa tässä tapauksessa käsityksen että useampikin työntekijä löytyy.Alkuperäinen kirjoittaja ap:puoli vuotta on aika pitkä aika yrittäjälle jolla paljon asioita huolehdittavana, palkat kuulemma laskettava ja maksettava tiettynä päivänäAlkuperäinen kirjoittaja .:Jos on lapsia, saa intistä erillisiä "isyysvapaita". Plus, jos on yrittäjä, saa lisää lomia myös henkilökohtaisten asioden hoitoon. Ja jos sekään ei vielä riitä, niin käy kuraattorin juttusilla, joka voi myöskin antaa vapautuksia. Ja herranjestas, miehes pääsee pois puolen vuoden päästä, ellei kauempaa halua olla!
Sivari olisi tietysti vaihtoehto, mutta illat olisi sitten omien töiden tekemistä, eli suunnilleen 24/7 töissä, tai no, onhan se nytkin, mutta tuskin kamalasti tulisi yöllä nukuttua
no kyllä se kannattais käydä ajoissa niin välttyis kaikelta kikkailulta...Alkuperäinen kirjoittaja intissä vasten tahtoaan ollut mies:Ei tarvitse pystyä käydä. Vittu että halveksin naisia, jotka kannattavat asevekvollisuutta.Alkuperäinen kirjoittaja nimim. mies kotiutuu 31 aamua.:Kyllä nyt suomalaisen miehen täytyy armeija pystyä käydä, onhan muutkin käyneet. Mitä ei mennyt heti kun oli mahdollisuus...!
Ei niitä c paprujakaan niin vaan saa Aika kattavat ja laajat tutkimukset joutuu käymää jotta saa oikeasti koko eilinikäiseksi ajakseen ne c paperit jolloin ei rauhan ajalla tarvi palvella. Että kyllä ne joilla noi c:n paprut on kourassa on oikeasti ne siitä vaivasta saaneet eikä niitä niin vaan teeskennellä.Alkuperäinen kirjoittaja imperial:vinksahtaneen paprut
:heart:Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:Miehet käyvät intin. Muut voivat sitten kikkailla mitä haluavat.
Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:Miehet käyvät intin. Muut voivat sitten kikkailla mitä haluavat.
Tyhjännaurajat kuuluvat ryhmään "muut".Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:Miehet käyvät intin. Muut voivat sitten kikkailla mitä haluavat.
Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:Tyhjännaurajat kuuluvat ryhmään "muut".Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:Miehet käyvät intin. Muut voivat sitten kikkailla mitä haluavat.
Ehkäpä exäsi voisi palkata kirjanpitoon ja palkkojen maksuun tilitoimiston. Olettaen että hän pystyy työntekijöilleen maksamaan yrityksen toiminnalla palkkaa ja elättää itsensäkin, hän varmaan voi palkata pienen tilitoimiston hoitamaan omaa osuuttaan kirjanpidosta / palkanlaskennasta. Juu, pienentäähän tämä hänen tulojaan, mutta ylläripylläri, intti pienentää muidenkin työssäkäyvien tuloja, ei ainoastaan yrittäjien.Alkuperäinen kirjoittaja ap:puoli vuotta on aika pitkä aika yrittäjälle jolla paljon asioita huolehdittavana, palkat kuulemma laskettava ja maksettava tiettynä päivänäAlkuperäinen kirjoittaja .:Jos on lapsia, saa intistä erillisiä "isyysvapaita". Plus, jos on yrittäjä, saa lisää lomia myös henkilökohtaisten asioden hoitoon. Ja jos sekään ei vielä riitä, niin käy kuraattorin juttusilla, joka voi myöskin antaa vapautuksia. Ja herranjestas, miehes pääsee pois puolen vuoden päästä, ellei kauempaa halua olla!
Mitäs mä olen machoillut?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:Tyhjännaurajat kuuluvat ryhmään "muut".Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:Miehet käyvät intin. Muut voivat sitten kikkailla mitä haluavat.
Olette niin huvittavia machoiluneinne.
Sori, älä nyt ota itsees.
No luepa kommenttisi jota lainasin.Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:Mitäs mä olen machoillut?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:Tyhjännaurajat kuuluvat ryhmään "muut".Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:Miehet käyvät intin. Muut voivat sitten kikkailla mitä haluavat.
Luin sen jo kirjoittaessani.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No luepa kommenttisi jota lainasin.Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:Mitäs mä olen machoillut?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:Tyhjännaurajat kuuluvat ryhmään "muut".Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:Miehet käyvät intin. Muut voivat sitten kikkailla mitä haluavat.
B:n paperit voi tulla esim. silmälaseista. Ei siis ole mikään syy olla menemättä intiin.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Hän on alkuperäisistä kutsunnoista saanut jo B:n paperit
Demokraattisista länsimaista harvemmilla on 1300 km maarajaa Venäjän kanssa.Alkuperäinen kirjoittaja poikien äiti:Demokraattisissa länsimaissa ei ole asevelvollisuusarmeijaa. Euroopan ja sen lähialueiden maista Suomi kuuluu samaan kunniakkaaseen kastiin kuin Turkki (maa joka kiduttaa kansalaisiaan), Israel (maa joka murhaa aseettomia aktivisteja) sekä Kreikka (maa jonka hallitsijat ostavat kansalaisten rahoilla luksusjahteja ja väärentävät sitten valtion tilinpidon). Tästä kunniakkaasta seurasta huomaa, kuinka paljon Suomi ja suomalaiset arvostavat kansalaisten oikeuksia.Alkuperäinen kirjoittaja niin:Huvittaa jotenkin tuo ap:n alotus. Siis se, että koska ihmisellä on elämä, ei vois mennä armeijaan.
Jos mies olis itse kovin huolissaan asiasta, kai se olis tehnyt asialle jotakin jo ennen kun inttiin menoon on enää kuukausi aikaa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:no mun exä koskaan tulee tuskin täyttämään ainuttakaan työhakemusta.Alkuperäinen kirjoittaja tt:Monissa firmojen nettityönhakulomakkeissa kysytään, onko asepalvelus suoritettu.
Ja ei, en kysele siksi koska pelkäisin elareiden menetystä, exällä hyvät tulot teki töitä itse tai ei.
Kyselen, koska ollaan edelleen kavereita ja kyselisin kenen tahansa kaverin puolesta. Ja hieman olen huolissani siitäkin, ettei lapseni näkisi isäänsä niin usein mitä nyt
Ai muut Pohjoismaat ja Saksa ei oo sun mielestä demokraattisia:Alkuperäinen kirjoittaja poikien äiti:Demokraattisissa länsimaissa ei ole asevelvollisuusarmeijaa. Euroopan ja sen lähialueiden maista Suomi kuuluu samaan kunniakkaaseen kastiin kuin Turkki (maa joka kiduttaa kansalaisiaan), Israel (maa joka murhaa aseettomia aktivisteja) sekä Kreikka (maa jonka hallitsijat ostavat kansalaisten rahoilla luksusjahteja ja väärentävät sitten valtion tilinpidon). Tästä kunniakkaasta seurasta huomaa, kuinka paljon Suomi ja suomalaiset arvostavat kansalaisten oikeuksia.Alkuperäinen kirjoittaja niin:Huvittaa jotenkin tuo ap:n alotus. Siis se, että koska ihmisellä on elämä, ei vois mennä armeijaan.
Jos mies olis itse kovin huolissaan asiasta, kai se olis tehnyt asialle jotakin jo ennen kun inttiin menoon on enää kuukausi aikaa.
Juuri näin.Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:Miehet käyvät intin. Muut voivat sitten kikkailla mitä haluavat.
Jos on aloittanut jo intin, ei siinä siviililääkärin vapautuspapereilla mitään tee, vaan inttilääkärin päätös. Jos jää taas lomilta palaamatta ilman kunnon syytä, on sotilaskarkuri.Alkuperäinen kirjoittaja intissä vasten tahtoaan ollut mies:Jos ylipainoa löytyy, niin voi mokata tarkoituksella kaikki kuntotestit alusta lähtien. Sitten miettivät siirretäänkö b-mieheksi. No sitten jää palaamatta lomilta, koska "tuli kipeäksi". Lääkärille siviilissä, ja lääkäriltä yrittää saada lausunnon, että kunto ei tällä hetkellä kestä armeijaa. Sitten takaisin kasarmille, ja inttilääkärille siviililääkärin paperien kanssa.
.