onko mitään vaikeampia otuksia kuin kymppi vuotiaat tyttö lapset

isoäiti mölykylästä

Aktiivinen jäsen
04.05.2007
26 699
2
36
neiti käy säännöllisesti ratsastamassa yhdellä tallissa. aika on joka keskiviikko kello puoli kuusi-puoli seitsemän. nyt eräs tyttö sitten on ottanut tytön silmä tikukseen. ja joka kerta mesessä käy kertomassa tytölle, että tallilta on laitettu viesti, että tunti on peruttu. ja kun meidän tyttö ei usko, niin sit laitellu jo tytön kavereiden kanssa viestejä. eilen mä sit sisuunnuin ja kerroin tallin vetäjälle asiasta, ja tallin vetäjä aikoi tytön ottaa puhutteluun. koska siitä olis hallaa sekä tallille että meidän tytölle, jos tyttö olis uskonut kertomusta siitä että tunti on peruttu. tämä ei ollut eka kerta, vaan tätä on sattunut jo ainakin viisi kertaa. tunnit on maksettu, ja rahoja ei palauteta, jos ei ajoissa ilmoita ettei tule. ja tieto kulkee kyllä suoraan vetäjältä asiakkaalle, jos tunti olis peruttu. nyt ootan vaan kun tyttö on mesessä seuraavan kerran meidän neidin kanssa. käyn henkilökohtaisesti kertomassa tytölle, mitä mieltä tuollaisesta olen. tuo tyttö on jo sentään 14 vuotias, että ei ihan ymmärtämätön ole.

Vanhin on nyt 9,5 ja olen kyllä ollu huomaavinani tuon että hankalaksi ollaan tulossa :whistle: Eli yhdyn mielipiteeseen, ainakin osin.
Mutta siis toi on kyllä tosi törkeetä käytöstä! Hyvä, että siihen aikuiset puuttui ja että tyttäres uskalsi kertoa heti.

Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Vanhin on nyt 9,5 ja olen kyllä ollu huomaavinani tuon että hankalaksi ollaan tulossa :whistle: Eli yhdyn mielipiteeseen, ainakin osin.
Mutta siis toi on kyllä tosi törkeetä käytöstä! Hyvä, että siihen aikuiset puuttui ja että tyttäres uskalsi kertoa heti.
meillä on onneksi lapset opetettu pienestä siihen, että oli hyvä tai paha, niin ei sellaista asiaa ole, josta ei pysty kotona sanomaan

miks kaikissa talleissa on yks tollanen aina!
muutenkin suurin osa ( ei tietenkään kaikki ) heppatytön on kamalia kusipäitä.
kokemuksella sanon.

toivottavastitilanne helpottuu. ei oo kivaa tytölles jos noin ilkeillään.

Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
miks kaikissa talleissa on yks tollanen aina!
muutenkin suurin osa ( ei tietenkään kaikki ) heppatytön on kamalia kusipäitä.
kokemuksella sanon.

toivottavastitilanne helpottuu. ei oo kivaa tytölles jos noin ilkeillään.
no ei ole yhtään kiva. ja kun vielä käyvät samassa kerhossa neljäh:lla heppakerho. tässä on kyse kateudesta. kun esim. edellisellä kerralla tää tyttö oli kuullut, että eilisellä tunnilla meidän tyttö saa ratsastettavakseen tallin uuden hevosen. toinen, mikä kuulema aiheutta kateutta tässä tytössä on se että tyttömme pyydettiin esiintymään maneesin avajaisiin. saa nähdä mitä se nyt sanoo, kun kuulee, että tytärtämme oli eilen pyydetty epävirallisiin estekisoihin ensi kuussa jotka pidetään tallilla.

no voi harmi sille. ei se oo sun tyttäres vika jos se on sopivampi kaikkiin noihin juttuihin. sen sijaan että haaskaa aikaansa toisen kiusaamiseen voi ite parantaa panostaan vaikka.
mut eihän noin pienet ymmärrä.

Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
no voi harmi sille. ei se oo sun tyttäres vika jos se on sopivampi kaikkiin noihin juttuihin. sen sijaan että haaskaa aikaansa toisen kiusaamiseen voi ite parantaa panostaan vaikka.
mut eihän noin pienet ymmärrä.
kyllä neljätoista vuotiaan pitäs alkaa jo mun mielestä ymmärtämään, että kiusaaminen ei ketään auta.

Yhteistyössä