Onko mitään turhempaa rahankäyttökohdetta kuin urheiluautot?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Echo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hmm, ei kukaan kyllä ihan sataatonnia saa menemään meikkeihin tai ripsien pidennyksiin -toivottavasti.

Ehkä tää urheiluautomotkotus on mulla vähän sitäkin, että olen menettänyt vauhdista hurmaantumisen. Nuorena olisin mennyt vaikka syöksymällä alas laskettelurinteestä (no joo, laskettelun turhuudesta voisi pitää toisen keskustelun) jos se olisi ollut sallittua ja nautin kaikista vauhtipeleistä, mutta kun kolmikymppisenä kävin pitkästä aikaa laskettelemassa niin ei tuntunut miltään, ja ihmettelin että miten mä olen mäkeä joskus alas päässyt. Sama fiilis oli kun hiljattain olin veljeni ison moottoripyörän kyydissä.
Varmaan on paljon ihmisiä joilla se vauhdin hurma säilyy aikuisenakin?

Viimeksi muokattu:
Hmm, ei kukaan kyllä ihan sataatonnia saa menemään meikkeihin tai ripsien pidennyksiin -toivottavasti.

Itse veikkaan että sellaisiakin ihmisiä on. Eihän se ole kuin 10000€/vuosi kymmenen vuoden aikana. Varmasti rikas nainen saa helposti pistettyä satoja ja satoja euroja kuukausittain kauneudenhoitoon. Ainakin jos sekaan pistetään ne ylikalliit vaatteet joita ei voi käyttää ku kerran tai pari ja heitetään sitte roskiin.

Ehkä tää urheiluautomotkotus on mulla vähän sitäkin, että olen menettänyt vauhdista hurmaantumisen. Nuorena olisin mennyt vaikka syöksymällä alas laskettelurinteestä (no joo, laskettelun turhuudesta voisi pitää toisen keskustelun) jos se olisi ollut sallittua ja nautin kaikista vauhtipeleistä, mutta kun kolmikymppisenä kävin pitkästä aikaa laskettelemassa niin ei tuntunut miltään, ja ihmettelin että miten mä olen mäkeä joskus alas päässyt. Sama fiilis oli kun hiljattain olin veljeni ison moottoripyörän kyydissä.
Varmaan on paljon ihmisiä joilla se vauhdin hurma säilyy aikuisenakin?

Sata tonnia? Huh! Meillä haettiin auto ruostuneena kasana jostain metsästä, hankintahinta muutamia kymppejä, jos sitäkään (markoissa). Laittamiseen meni toki vanhemmilta aikaa, vaivaa ja rahaa, mutta ei kuitenkaan ihan mielettömiä summia.

Tästä pitäisi kirjoittaa jossain miesten autofoorumilla, mutta saisin siellä turpiini, ja olen valmistautunut eriäviin mielipiteisiin täälläkin. :D

Siis mullahan ei ole kokemusta siitä kun tilillä on joku 5 miljoonaa euroa. Mutta vaikka olisi, niin en takuulla haaskaisi rahojani autoon joka on

-liian pieni. Saat 1 kaverin just ja just mahtumaan sinne, mutta mitä jos anoppikin haluaa kyytiin?
- vaikka se on nopea, niin sillä ei voi ajaa kuitenkaan tuhatta ja sataa Suomen maanteillä, kun on nopeusrajoitukset. No jollain autoradalla ehkä, jee...

Siis jonkun urheiluauton hinta on melkein kokonaan, tai ainakin puolet omakotitalon hinnasta.

Avartakaa mun maailmankuvaa ja kertokaa, mikä järki moisessa ostoksessa on?

Urheiluauton järki on siinä ettei sen ostamisessa ole mitään järkeä, eli ostamalla urheiluauton näytät muille et sulla on niin paljon rahaa että voit ostaa järjettömiä asioita ja sekös sitten harmittaa muita.

No näin äkkiseltään tulee turhempana rahankäyttökohteena mieleen tupakka. Siinä on tuote jolla ei ole mitään positiivisia seurauksia.
On kyllä käsittämättömän idioottimaista, että jopa kaikkein köyhin yhteiskuntaluokka, jolla ei raha riitä kunnolla edes ruokaan, käyttää kuitenkin rahojaan tupakkaan että saisi kädet ja hengityksensä haisemaan järkyttävän pahalta ja samalla pilaavat läheistensä hengitysilman jopa naapuriasuntoihin ja taloihin asti.

Mä tiedän kyllä monen monta turhempaa asiaa.

1. Tupakka
2. Alkoholi useammin kuin 10 kertaa vuodessa
3. Lapset (yksi on ok, enemmän on jo turhaa tuhlausta)
4. Tekokynnet ja ripsipidennykset
5. Veneet, lukuunottamatta tavallista soutuvenettä
6. Uuden vuoden raketit
7. Mariskoolit
8. Marimekko
9. Suihkurusketus
10. Ihokarvahöylät naisilla

... ja monen monta muuta...

No niin no, minä en ymmärrä autoista mitään, mutta kaipa se turhuus riippuu siitäkin, mistä se raha on pois. Jos on niin paljon rahaa, ettei urheiluautoon mennyt summa ole käytännössä pois yhtään mistään, niin mikäs siinä.

Yhteistyössä