Onko mitään turhempaa rahankäyttökohdetta kuin urheiluautot?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Echo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Echo

Tunnettu jäsen
01.09.2008
56 930
19 190
113
Tästä pitäisi kirjoittaa jossain miesten autofoorumilla, mutta saisin siellä turpiini, ja olen valmistautunut eriäviin mielipiteisiin täälläkin. :D

Siis mullahan ei ole kokemusta siitä kun tilillä on joku 5 miljoonaa euroa. Mutta vaikka olisi, niin en takuulla haaskaisi rahojani autoon joka on

-liian pieni. Saat 1 kaverin just ja just mahtumaan sinne, mutta mitä jos anoppikin haluaa kyytiin?
- vaikka se on nopea, niin sillä ei voi ajaa kuitenkaan tuhatta ja sataa Suomen maanteillä, kun on nopeusrajoitukset. No jollain autoradalla ehkä, jee...

Siis jonkun urheiluauton hinta on melkein kokonaan, tai ainakin puolet omakotitalon hinnasta.

Avartakaa mun maailmankuvaa ja kertokaa, mikä järki moisessa ostoksessa on?

[QUOTE="vieras";28510686]Joo en minäkään ihan ymmärrä. Mutta on ihan hieno tunne ajaa avomustangilla kohti auringonlaskua Amerikassa :)[/QUOTE]

No joo, avoautolla on kiva varmasti päästellä. Mutta eikös joissain niissä ole takapenkkikin, eli istumapaikkoja on enemmän kuin 2?

jos on rahaa niin mikä jottei, kyl mä ymmärrän vaikkei siinä olekkaan järkeä. sulla on oikeus olla tota mieltä. maailmassa on niin paljon turhia älyttömiä asiota muitakin...

Ihan samahan se on monien ns. statussymbolien kanssa, miksi pitää olla ns. luxus-laukku, kun tavallinenkin ajaa saman asian. (Silti itsekin haluan välillä niitä luxus-laukkuja). Ihan sama koskee vaikka ripsien pidennyksiä tai vaikkapa haute couture -vaatteita, jotka myös voivat maksaa omakotitalon hinnan.

Tästä pitäisi kirjoittaa jossain miesten autofoorumilla, mutta saisin siellä turpiini, ja olen valmistautunut eriäviin mielipiteisiin täälläkin. :D

Siis mullahan ei ole kokemusta siitä kun tilillä on joku 5 miljoonaa euroa. Mutta vaikka olisi, niin en takuulla haaskaisi rahojani autoon joka on

-liian pieni. Saat 1 kaverin just ja just mahtumaan sinne, mutta mitä jos anoppikin haluaa kyytiin?
- vaikka se on nopea, niin sillä ei voi ajaa kuitenkaan tuhatta ja sataa Suomen maanteillä, kun on nopeusrajoitukset. No jollain autoradalla ehkä, jee...

Siis jonkun urheiluauton hinta on melkein kokonaan, tai ainakin puolet omakotitalon hinnasta.

Avartakaa mun maailmankuvaa ja kertokaa, mikä järki moisessa ostoksessa on?

Kaikkien autojen päätarkoitus ei ole päästä paikasta A paikkaan B. Kun on tarpeeksi tehokas auto hyvillä ajo-ominaisuuksilla, se tarjoaa sellaisia elämyksiä, joista Citymarket-päiväkoti-työpaikka-kolmiota suhaavilla ei ole tietoakaan. Kun annat 400-800 hevosvoimaa laukata, niin siinä on melkoinen voimantunne, joka sinua näkymättömällä kädellä työntää.

Jos autoon ei mahdu kuin kaksi ihmistä, on pelkästään etu.

Turhempaa on mielestäni veneet. Siis sellaiset monen miljoonan veneet muutamalla tuhannen hepan moottoreilla varustettuna. Suomessa vesilläoloaika melko lyhyt. Siinä ne miljoonapaatit yleensä lepäilevät laitureissa kiinni koko kesän liikkumattomana...

Urheiluauto ois aivan ihana, sellanen muskeliauto siis. Mustangi, Cuda tai Chevelle, ah :heart: Ja jos ois rahaa ku roskaa, niin kai joku pieni sporttibemukin kelpais :D

Turhia asioita mielestäni on naisten yliturhat kauneuspalvelut. Manikyyrit, pedikyyrit sun muut. Ja satojen eurojen arvoiset meikit ym. Jos on ruma naama, niin ei ne meikit pelasta, maksavat ne mitä vain. Ja jos on kauniit kasvot, niin ei niitä meikkejä oikeasti tarvi.

• Tykkää
Reactions: Data ja astrolabe
On niitä montakin turhempaa. Esim. meikit. Olenkin tottunut ajamaan kauniilla autoilla. Tai en ajamaan itse, vaan oisko oikeammin sanoa, että olen tottunut olemaan kuljetettavana kauniissa autoissa.

Ihana. Voiko naisellisempaa kommenttia olla. :D

• Tykkää
Reactions: ruutiukko
Purjeveneen ymmärrän tavallaan. Siinä on toinen, iso elementti mukana eli vesi, ja vedessä liikkuminen. Jos mulla olisi rahaa ja pihassa olisi jo arkiauto ja kakkosautolle ei olisi pakottavaa tarvetta, niin jos pitäisi valita purjeveneen ja urheiluauton välillä, niin purjevene.

Purjeveneen ymmärrän tavallaan. Siinä on toinen, iso elementti mukana eli vesi, ja vedessä liikkuminen. Jos mulla olisi rahaa ja pihassa olisi jo arkiauto ja kakkosautolle ei olisi pakottavaa tarvetta, niin jos pitäisi valita purjeveneen ja urheiluauton välillä, niin purjevene.

Mutta siis mikään ei voita korkeaoktaanisen bensiinin tuoksua (ihan oikeasti, pidän tästä hajusta) ja V8:n kehräystä. Hiukset tulevat kasvoille, jos eivät ole kiinni, mutta tuuli tuivertaa avoautossa ja tie on vapaana edessä!

• Tykkää
Reactions: Echo ja Data
Mutta siis mikään ei voita korkeaoktaanisen bensiinin tuoksua (ihan oikeasti, pidän tästä hajusta) ja V8:n kehräystä. Hiukset tulevat kasvoille, jos eivät ole kiinni, mutta tuuli tuivertaa avoautossa ja tie on vapaana edessä!

paljonko pitää olla oktaaneja että alkaa haista hyvälle?

kaikki ne bensat mitä olen onnistunut saamaan näpeilleni ovat haisseet pahalle...

Yhteistyössä