Onko mitään mahiksia???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TULEVA SH
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

TULEVA SH

Vieras
Olen valmistumassa kohta, saan sairaanhoitajan paperit helmikuun lopulla.. olisin ehtinyt tälle kuullekkin anoa valmistumista, mut jätinpä sen ens kuulle... Nyt sain kuulla eräästä työpaikasta, johon haetaan sairaanhoitajaa ja lähihoitajaa, mut ongelma on vain et hakuaika päättyy helmikuun alussa ja mä saan paperit vasta helmikuun lopussa eli en ole vielä laillistettu sh.
Eli onko mitään mahiksia hakea paikkaa? tuskin?
Oi ku paikka olisi tullut jo viime viikolla hakuun, niin siinä tapauksessa olisin ehdottomasti anonut valmistumista tammikuulle. Pirskules.

eihän hakuajan päättymisellä ole väliä, jos töiden alkaessa olet laillistettu sh. toki työnantajan tulee luottaa siihen että varmasti kanssa saat ne paperit. mut toisaalta, saahan 180op:llä tehdä jo sh:n hommia, kuten sijaisuutta. Hae ny ainaki !

Joo, työt alkais maaliskuun alussa, et paperit saisin 25.2 tai sit ku posti ne kuljettaa perille :) llmoituksessa oli vain et "Hakemukset opinto- ja työtodistuksineen, ansioluetteloineen ja laillistetun ammattihenkilön rekisteriotteineen pyydetään lähettämään 01.02.2011 mennessä".. joten sitä mietin et silloin mulla ei oo muuta ku koululta saatava opintorekisteriote näytettävänä. Tää on just niin mun tuuria, mut taidanpa ottaa yhteyttä ja kysäistä voisinko paikkaa kuitenkin hakea :)

Yhteistyössä