onko mitään kikkaa millä sais hiukset edes puhtaamman näköisiksi...?? pikana siis..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tukka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tukka

Vieras
oon ollu koko päivän melkein pipo päässä, joten hiukset näyttää ja tuntuu rasvasilta vaikka eilen illalla ne pesin.
nyt tilanne se, et jos alan niitä nyt peseen niin menee yli tunti ennenkun kuivuu ja pääsee nukkuun (hiustenkuivaaja hajos!) ja aamulla herätys klo5, ei millään viittis herätä yhtään aiemmin yksien prkeleen hiusten takia!! miten typerä ja niin ärsyttävä ongelma!!
olisko vinkkejä :D

Osta vastaisuuden varalle kuivashampoota. Toimii tosi hyvin ja on pelastanut monet kaaosaamut, kun ei ole ollut aikaa hiustenpesuun. Nyt ei ole mitään vinkkiä antaa. Itse menen kyllä tarvittaessa vaikka vähän märilläkin hiuksilla nukkumaan.

minä teen näin. Laita käsiisi ihan normaalia vehnäjauhoa noin teelusikallinen, pää alaspäin ja hiero sitä jauhoa juuriin. Hiero kunnolla että ylimääräinen jauho putoaa pois eikä jää hiuksiin. Se imee rasvan itseensä. Käy kaikille muille paitsi jos on ihan pikimusta tukka, sitten saattaa vähän näkyä. Ptää tukan puhtaan näköisenä noin 10 tuntia. Itselläni kirkkaan punainen tukka, eikä todellakaa huomaa jos jauhoa laitan joskus.

oon ollu koko päivän melkein pipo päässä, joten hiukset näyttää ja tuntuu rasvasilta vaikka eilen illalla ne pesin.
nyt tilanne se, et jos alan niitä nyt peseen niin menee yli tunti ennenkun kuivuu ja pääsee nukkuun (hiustenkuivaaja hajos!) ja aamulla herätys klo5, ei millään viittis herätä yhtään aiemmin yksien prkeleen hiusten takia!! miten typerä ja niin ärsyttävä ongelma!!
olisko vinkkejä :D

Perunajauhoja päähän ja sitten harjaat ne pois. Imee rasvan pois. Vanhan kansan kikka.

Yhteistyössä