V
v*tuttaa
Vieras
...jatkaa parisuhdetta kun auto tuntuu menevän kaiken edelle? Ollaan oltu muutama vuosi yhdessä ja alkaa tympiä ihan tosissaan. Mies valittaa miten kaikki on kallista, ruoka maksaa, vuokra on liian iso, (maksetaan about 50:50) mutta kun autosta on kyse niin ei mitään väliä. Auto pitää olla tallissa, joka maksaa 60/kk kun sähkötolppapaikka maksaisi 15/kk. Autoon voi laittaa parikin tonnia tuosta vaan kun haluaa uudet putkistot (tai jotain...en niistä ymmärrä), autopesulassa täytyy käydä viikottain ja aina pitää ottaa paras pesu. Ja auto on osamaksulla ostettu, mutta siihen laittaa mielellään 400/kk vielä useita vuosia.
Meillä on myös koira joka on minun ja ollut minulla jo ennen kuin tavattiin (jonka kulut hoidan itse). Koira ei saa tulla autoon koska auto menee pilalle, joten koiraa ei voi ottaa mihinkään mukaan. Nytkin piti mennä ystävien mökille mutta ei saatu autoa lainaan niin mies meni yksin omalla autolla ja minä jäin (taas) koiran kanssa kotiin. Kerrankin olisi ollut kiva viikonloppu tiedossa kun mökille olisi saanut viedä koirankin mutta ei...muuten kyllä tykkää koirasta kovasti mutta kyllä auto on vaan tärkeämpi.
Tuntuu etten jaksa olla tässä kolmantena pyöränä ja koira neljäntenä.
Oonko ihan kohtuuton ketutukseni kanssa vai oisko aika jatkaa matkaa? Koirasta en luovu, se on kiltti, koulutettu ja erittäin rakas, ei todellakaan mikään ongelmakoira.
Meillä on myös koira joka on minun ja ollut minulla jo ennen kuin tavattiin (jonka kulut hoidan itse). Koira ei saa tulla autoon koska auto menee pilalle, joten koiraa ei voi ottaa mihinkään mukaan. Nytkin piti mennä ystävien mökille mutta ei saatu autoa lainaan niin mies meni yksin omalla autolla ja minä jäin (taas) koiran kanssa kotiin. Kerrankin olisi ollut kiva viikonloppu tiedossa kun mökille olisi saanut viedä koirankin mutta ei...muuten kyllä tykkää koirasta kovasti mutta kyllä auto on vaan tärkeämpi.
Tuntuu etten jaksa olla tässä kolmantena pyöränä ja koira neljäntenä.
Oonko ihan kohtuuton ketutukseni kanssa vai oisko aika jatkaa matkaa? Koirasta en luovu, se on kiltti, koulutettu ja erittäin rakas, ei todellakaan mikään ongelmakoira.