Onko mitään hyötyä lähteä päivystykseen, kun syynä on totaalinen lihasjumi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jumissa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jumissa

Vieras
Nyt on niin jumissa hartiat, käsivarret ja rintalihakset, etten jaksa enää.
Tulee huono olo, pää puutuu välillä, käsivarsia pistelee, ja tuntuu kuin joku kuristaisi, kun on vaan niin tiukalla lihajset.

Hierojalle oon pääsemässä, mutta tähän hätään se hieroja joskus loppuviikosta ei auta :/

Voikohan ne antaa jotain troppia, mikä helpottais?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
eli ne ei naura mua pihalle, jos menen sinne tällä syyllä :)

Ei naura :)

Mullakin kerran oli yöllä mennyt niska totaalisesti jumiin niin et pää oli jäänyt kallelleen enkä saanut sitä suoraks. Käveliin päivystykseen ja sanoin et tää varmaan näyttää huvittavalta mutta ei sitä tosiaankaan ole :D

Tohon lääkäri et kuulehan, täällä ei enää mikään ihmetytä :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Ryysyrannan rinsessa:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
eli ne ei naura mua pihalle, jos menen sinne tällä syyllä :)

Ei naura :)

Mullakin kerran oli yöllä mennyt niska totaalisesti jumiin niin et pää oli jäänyt kallelleen enkä saanut sitä suoraks. Käveliin päivystykseen ja sanoin et tää varmaan näyttää huvittavalta mutta ei sitä tosiaankaan ole :D

Tohon lääkäri et kuulehan, täällä ei enää mikään ihmetytä :laugh:

Sama kävi mulle pari kuukautta sitten. Pää kenossa menin käymään ja antoivat lihakseen piikkinä lihasrelaksanttia ja kipulääkettä. Seuraavana päivänä sama tilanne taas ja tällä kertaa antoivat reseptin sellaisiin troppeihin että varmasti aukeaa lihasjumi.

ei naura!
itte olen lähtenyt päivystykseen illalla,mulla oli sama että joka paikka oli jumissa,sitten harjasin hiuksia kädet ylhäällä,tuloksena napsahdus ja sinne jäi kädet ylös.en saanu niitä ala kun tuntui että keuhkot painautuu jos vähänkin liikuttaa.
eli estääkses tontyyppisen niin mene ihmeessä,ei se jumi sieltä itestään hevillä lähde

Yhteistyössä