Onko mistään kotoisin ajatus... synttärilahjasta kyse...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aurinkokunta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Aurinkokunta

Aktiivinen jäsen
01.11.2006
11 030
1
36
Kouvolan peräkylä
Mies täyttää tuolla syksyn pimennyttyä tasavuosia, 40v. Olen alustavasti jo vähän miettinyt sellisia ylläripippaloita, mutta nyt ei oo kyse niistä vaan eräänlaisesta "lahjasta".
Että sellaista mietin, kun tuo mies on kotimaisen iskelmän suurkuluttaja niin mie sit ajattelin, että oisko kiva lahja sellainen "kirja", jossa kertois miehen tähänastisen elämän tapahtumia, ns. elämänkertaa tähän asti silleen, että ois mahdollisesti valokuvia ja vaikka lehdistä etsittyjä tilanteisiin sopivia kuvia... ja se varsinainen idea, eli liittää tapahtumiin aina jonkun tilanteeseen sopivan kappaleen nuotit ja sanat?

Tietenkään niistä lapsuus- ja ihan nuoruusvuosista mie en kamalasti tiiä... jotain vois anopilta ja miehen sisaruksilta tietty vielä kysellä.
Mutta onks tuossa edes mitään järjen hiventäkään? :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:
Mutta onks se tylsää, jos ei ole valokuvia ja jos niihin kohtiin sit löytäis jonkun aiheeseen sopivan kuvan kuitenkin vaikka lehdestä?

Ei. Tosin miehesi kaveripiiristä saattaisit löytää yllättäviäkin kuvallisia aarteita kirjaan?

Alkuperäinen kirjoittaja xxx:
Tee se esim. sillä ifolorin-ohjelmalla ja skannaat vanhat kuvat koneelle, tulee ihan oikea kirja :) Tein isälle tuollaisen kun täytti 50v., kaikki oli haltioissaan.

Mie en oo varma, että osaanko... mutta täytyy jututtaa mun isää. Se osais ainakin ja vois tehdä siellä salassa.
Sillä mie tätä mietin jo nyt, että ehtis ajoissa kasata... vaikka mie oon sit sellainen, kun pääsen alkuun niin en malttais lopettaa ollenkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:
Alkuperäinen kirjoittaja xxx:
Tee se esim. sillä ifolorin-ohjelmalla ja skannaat vanhat kuvat koneelle, tulee ihan oikea kirja :) Tein isälle tuollaisen kun täytti 50v., kaikki oli haltioissaan.

Mie en oo varma, että osaanko... mutta täytyy jututtaa mun isää. Se osais ainakin ja vois tehdä siellä salassa.
Sillä mie tätä mietin jo nyt, että ehtis ajoissa kasata... vaikka mie oon sit sellainen, kun pääsen alkuun niin en malttais lopettaa ollenkaan.

Jos vaan joltain vähän apua,mutta se ohjelma on tosi helppo käyttää. Lataat sen koneellesi ja kokeilet. Jos ei onnistu, sitten teet käsin.

Yhteistyössä