Onko minuun ihastuttu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sekava
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sekava

Vieras
Eli lyhyesti pohjustusta.

Mies petti minua viime vuoden, annoin anteeksi ja jatkettiin yhteistä matkaa.

Nyt tilanne on se, että olen pannut merkille yhteisen (miespuolisen) kaverin pitkät katseet eli siis katsoo minua suoraan silmiin. En osaa selittää tarkasti mutta katse on "sellainen". Hän puhuu minulle kivasti, ja nyt kun asian huomasin, hän on vuosien varrella tehnyt samaa yleensä aina silloin kun oma mies ei paikalla.

Hän myös kehuu minua ja kertoo asioita joista tiedän, ettei hän puhu muille. Yleensä juttunsa on kaksimielisiä mitä hän minulle puhuu... Kerran horjahdin, ja hän otti minusta kiinni, sen jälkeen kätensä viipyi hieman liian kauan vyötärölläni ja sen jälkeen piti hetken kädestä kiinni kun siirryin kauemmas hänestä.

Ongelma on tämä:

Hän on komea, minä en niinkään. Hänen naisystävänsä ovat aina olleet laihoja/kauniita yms. Minä en nyt rumankaan näköinen mutta ylipainoa jonkin verran on. Miksi hän minusta kiinnostuisi?

Ja sitten, huomaanko kiinnostuksen vain siksi että minua on petetty ja halauisin kostaa vaikka tiedän että kosto ei kannata. ?

On sekavaa mutta vastatkaa nyt jotain...

ehkä ei kannata vaivautua ajattelemaan mitään jos on kyse yhteisestä ystävästä..tulee vaan surua ja riitaa! tai ehkä kevättä rinnassa miehellä ja tekee mieli valloittaa vähän kaikkia.. itse keskittyisin nykyiseen suhteeseen ja antaisin mokoman olla..katseluhan ei ketään vahingoita ja sen voi jättää siihen ilman sen suurempia ajatuksia ja miettimisiä.

juu mun miehen ystävä on minua "kosketellut" aikoinaan...Hieronut niskaa, ja ottanut vyötäröltä kiinni ja tanssittanut, mutta ei se silti mua seksuaalisesti halunnut. Lähinnä ollaan kavereita ja oltiin silloinkin.Ei siitä mitään sen ihmeempää...

Jos on oikein avoimet välit niin tietysti voit panna kysästen,että haluaako se sua :)

Mä kuitenkin vähän haluaisin sitä, ja tietysti se tuntuu kivalta ku villi ja vapaa + komea mies flirttaa... Ja tietysti vituttaa se että mies on pettänyt ja ollut toisessa suhteessa toisen naisen kanssa. Minäkin haluan...

Yhteistyössä