Eikä niitä verojakaan tarvitse maksaa jos osaa valita asuinpaikan oikein :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Pyryharakka:Pakkohan ei ole kuin maksaa veroja ja kuolla
Alkuperäinen kirjoittaja Provo:sinne helvetin mökille ähöttämään tuon ukon retaleen kanssa???
Sata varma riitelyviikko luvassa, kun isolla porukalla pikkuruisessa mökissä viikko ollaan
Valmiiksi jo tympii ajatus kauhean tavaramäärän roudaamisesta jonnekin jumalan selän taakse :|
Ole hyvä vaan, saat ukkoni bonuksena mukaan - ei tarvitse palauttaa viikon jälkeenAlkuperäinen kirjoittaja saapas:Alkuperäinen kirjoittaja Provo:sinne helvetin mökille ähöttämään tuon ukon retaleen kanssa???
Sata varma riitelyviikko luvassa, kun isolla porukalla pikkuruisessa mökissä viikko ollaan
Valmiiksi jo tympii ajatus kauhean tavaramäärän roudaamisesta jonnekin jumalan selän taakse :|
mä voin mennä sun puolesta.Mulla ku ei ole mökkiä eikä missään lähipiiriskää oo ja kovasti mielisin mökille.
Voi kun olisi noin helppoa. Voisi vain jäädä pois paikoista jos ei tykkää. Minä inhoan kaikkia paikkoja joissa paljon ihmisiä. Huvipuistot esimerkiksi. Mutta mies ei pärjää kahden eri ikäisen kanssa yksin. Ei voi jättää pienempää yksin, ja isompi haluaa kaverin mukaan laitteeseen. Pakko mikä pakko kun on lapsia tehnyt.Alkuperäinen kirjoittaja Piika-äiti harmaana:Jos mökillä (tai yleensä missä tahansa) olo tuntuu vaikealta, eihän sinne kannata lähteä elämäänsä ja muiden elämää hankaloittamaan.
Minä olen pysynyt poissa kaikkien ihmisten mökeiltä viimeiset 4 vuotta ja mieheni ei puolestaan lähde muutamiin minulle tärkeisiin paikkoihin. Jää siis kotiin!
Piika-äiti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voi kun olisi noin helppoa. Voisi vain jäädä pois paikoista jos ei tykkää. Minä inhoan kaikkia paikkoja joissa paljon ihmisiä. Huvipuistot esimerkiksi. Mutta mies ei pärjää kahden eri ikäisen kanssa yksin. Ei voi jättää pienempää yksin, ja isompi haluaa kaverin mukaan laitteeseen. Pakko mikä pakko kun on lapsia tehnyt.Alkuperäinen kirjoittaja Piika-äiti harmaana:Jos mökillä (tai yleensä missä tahansa) olo tuntuu vaikealta, eihän sinne kannata lähteä elämäänsä ja muiden elämää hankaloittamaan.
Minä olen pysynyt poissa kaikkien ihmisten mökeiltä viimeiset 4 vuotta ja mieheni ei puolestaan lähde muutamiin minulle tärkeisiin paikkoihin. Jää siis kotiin!
Piika-äiti
Itsekästä on myös se, jos lähtee mukaan pilaamaan toisten loman. Tai sitten pitää olla hyvä teeskentelijä, jotta perhe ei huomaa, miten paljon siellä mökillä olo viduttaa.Alkuperäinen kirjoittaja Mango Mama:Mina lahtisin. On melko itsekasta toimia ihan vaan miten itse haluaa...
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Itsekästä on myös se, jos lähtee mukaan pilaamaan toisten loman. Tai sitten pitää olla hyvä teeskentelijä, jotta perhe ei huomaa, miten paljon siellä mökillä olo viduttaa.Alkuperäinen kirjoittaja Mango Mama:Mina lahtisin. On melko itsekasta toimia ihan vaan miten itse haluaa...
Totta tuokin. Mutta ainakin omalta kohdaltani tiedän, että päivän tai jopa kaksi voin istua perheeni iloksi vaikka kusiaispesässä, mutta sen jälkeen on jo päästävä pois. Kaikki ihmiset eivät ole mökki-ihmisiäAlkuperäinen kirjoittaja Mango Mama:Se on pitkalti asennekysymys. Voihan sita ainakin yrittaa asennoitua positiivisesti mokillaoloon, eika pilata toisten iloa.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Totta tuokin. Mutta ainakin omalta kohdaltani tiedän, että päivän tai jopa kaksi voin istua perheeni iloksi vaikka kusiaispesässä, mutta sen jälkeen on jo päästävä pois. Kaikki ihmiset eivät ole mökki-ihmisiäAlkuperäinen kirjoittaja Mango Mama:Se on pitkalti asennekysymys. Voihan sita ainakin yrittaa asennoitua positiivisesti mokillaoloon, eika pilata toisten iloa.
Alkuperäinen kirjoittaja Tatitar:Ei ole missään nimessä pakko lähteä!
SIIVOA KAUPUNKIHUUSHOLLI - PAKKAA - MATKUSTA VAATTEITA, RUOKAA, LAPSIA JA ELÄIMIÄ TÄYNNÄ OLEVASSA AUTOSSA - PURA - SIIVOA MÖKKI - PAKKAA - MATKUSTA VAATTEITA, RUOKAA, LAPSIA JA ELÄIMIÄ TÄYNNÄ OLEVASSA AUTOSSA - PURA -viikonloppuihin. Niinpä olen tehnyt päätöksen, että lähden mökille vain silloin kun huvittaa. T
Sama täällä elämän ei tarvitsee olla pelkkää kiirettä pakkaamista ja mökkeilyä..
se kiire kiire nosta ainakin minulle karvat pystyyn !