Onko minun mahdollista olla raskaana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja siupa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

siupa

Vieras

Hei!
Olen todella tietämätön ja peloikas ja häpeissäni seuraavasta kysymyksestä:
Onko minun mitenkään mahdollista olla raskaana? Yötoverini lauantaina melkein vei neitsyyteni, mutta siitin ei ehtinyt emättimeeni sisälle ennenkuin tajusin varmistaa kortsun (ja sinä aikana vielä kieltäytyä). Kuinka todennäköistä on, että touhutipoissa on siemennestettä?
Olen ollut viimeiset kaksi päivää aivan sekaisin (ihan vain henkilökohtaisista syistä, kun ihastun, ihastun todella vahvasti ja usein ihan menee vapinaksi ja syöminenkin on hankalaa) ja välillä pelottaa, että entä jos outo oloni johtuukin siitä, että olisinkin tulossa raskaaksi. Vielä olisi aikaa hakea katumuspilleri.

Alkuperäinen kirjoittaja siupa:
Kuinka todennäköistä on, että touhutipoissa on siemennestettä?

:D
Touhutipat on sitä itseään, eli siemennestettä.
Jos sulla on ollut ovulaatio tuolloin tai tuosta n. viiden päivän sisällä, niin mahdollista on.

Olen vain katsonut paljon erilaisia keskusteluja, joissa pyritään varomaan esimerkiksi sperman päälle istumista. olen myös katsonut sellaisia keskusteluja, missä väitetään, ettei touhutippa sisällä siittiöitä.. Hitsi miten hankalaa!

Alkuperäinen kirjoittaja siupa:
Olen vain katsonut paljon erilaisia keskusteluja, joissa pyritään varomaan esimerkiksi sperman päälle istumista. olen myös katsonut sellaisia keskusteluja, missä väitetään, ettei touhutippa sisällä siittiöitä.. Hitsi miten hankalaa!

Joo ja käytettyjä pyyhkeitä pitää myös varoa :laugh:

hei ihan oikeasti olen tosi sori etten tiedä enempää, oma moka ja kaikkea sellaista, mutta ketä tässä nyt oikeasti pitää uskoa? ei oikein ehdi naurattaa tämä tilanne vielä, ja jälkiehkäisyä en mitenkään kauhean mielelläni ottaisi, mutta jos on mahdollisuus tulla raskaaksi, niin kyllä otan.

Yhteistyössä