Onko minun maattava koko loppuelämä mieheni kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Virgin Venla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Virgin Venla

Vieras
Olen tosissani. Rakastan miestäni mutta en halua maata hänen kanssaan. Olen kertonut asiasta miehelleni mutta hän ei kommentoinut asiaa. Ymmärsiköhän että olen tosissani.

No eiks se ole vähän pointtina avioliitossa.

5018.jpg

[QUOTE="vieras";29131195]Kaikissa vähän pitempään (esim 10v) kestävissä avioliitoissa miehet paneskelee kodin ulkopuolella. Täytyy olla tosi nuori ja sinisilmänen, jos kuvittelee jotain muuta.
Tietysti on miehiä jotka ei saa seksiä mistään, mutta kyllä ne kovasti yrittää.[/QUOTE]

Ompas sulla ikävä kuva miehistä. Jos sulla on ollu huonoja kokemuksia niin ei se tarkoita että kaikilla niitä on...

[QUOTE="vieras";29131195]Kaikissa vähän pitempään (esim 10v) kestävissä avioliitoissa miehet paneskelee kodin ulkopuolella.[/QUOTE]

Ei ne niin kuuliaisia ne rouvatkaan ole. Varsinkin työelämässä olevat ja jos kotiseksi on hieman kakkoslaatuista.

Etkö koe huijanneesi miestäsi, jos ole ennen antanut ja nyt ilmoitat, että tästä lähtien et enää anna. Kyllä sillä miehelläkin on varmasti sydän, ettei hän sinua salamana jätä, mutta kyllä tollanen varmasti kalvaa kovasti.

[QUOTE="vieras";29131264]Etkö koe huijanneesi miestäsi, jos ole ennen antanut ja nyt ilmoitat, että tästä lähtien et enää anna. Kyllä sillä miehelläkin on varmasti sydän, ettei hän sinua salamana jätä, mutta kyllä tollanen varmasti kalvaa kovasti.[/QUOTE]

En ole vielä kertaakaan maannut.

Ei sun tarvitte aina maata, sä voit kävellä ja istua.
(HUONO. Tiedän.)

Kyllä sen miehen kanssa pitää vähän sänkyä nitkuttaa, et nyt mahda asialle mitään!

Niin jospa sitä kysyisi mieheltäs ni voisi löytyä ongelmaan ratkasu? Vai ajattelitko että joku täällä osais antaa sulle vastauksen... sehän on (tai oli) teidän elämä-

En ole vielä kertaakaan maannut.

Ymmärsinkö nyt oikein; olet mennyt naimisiin etkä ole koskaan harrastanut seksiä ko. miehen kanssa, ei ennen vihkimistä eikä sen jälkeen? Miksi ylipäätänsä menit naimisiiin MIEHEN kanssa jos ne hommat ei kiinnosta?

On aikalailla miehen kiduttamista jos hän uskoi naimisiin mennessään että avioliittoon kuuluu seksikin (mitä usein pidetään automaattisesti luontaisetuna ellei toisin mainita). Jos ole miestenvihaaja niin mikset jättänyt niitä suosiolla rauhaan ja siirtynyt lepakkoleiriin?

Jos avioliitossa ei ole seksiä, ei ole rakkautta, ei ole kunnioitusta loppujen lopuksi - vaikka se tuntuu karrigoidulta niin silti asia on vaan niin. Miehen ja naisen väliseen rakkauteen kuuluu fyysinenkin puoli. Jos joku koittaa väittää muuta niin sitten ei ole hetero tai on täysin väärän ihmisen kanssa.

• Tykkää
Reactions: astrolabe

Yhteistyössä