Onko minulla hiivatulehdus?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja auttakaa te kokeneet
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

auttakaa te kokeneet

Vieras
Millaisia oireita teillä on ollut joilla joskus ollut hiivatulehdus? Minulla on nyt muutaman päivän ajan kutissut alapää, välillä vähän vähemmän häiristevästi ja välillä enemmän. Aamut olleet aina pahimpia, juuri heräämisen jälkeen. Tänään peilailin tuonne alas ja huomasin että nyt pukkaa sellaista paksua kokkaremaista tai tahmaista vitivalkeaa valkovuotoa, oli oikein koko emättimen suu siitä liimautunut. Ei haise miltään, ei kirvele eikä polttele.

Soitin aikaa lääkärille kun on minulle ensimmäinen kerta, mutta soitot menevät aina vastaajaan ja siellä luvataan soittaa minulle illan aikana. Otin yhteyttä myös terveydenhoitajaan mutta hän ei saanut minulle aikaa enää tälle viikolle, menee kuulemma pakosti maanantaille. Kävin sitten ostamassa apteekista Canesten Kombia kun en saa lääkäreitä kiinni, ajattelin että lääkitsen sitten itse itseäni ihan oma-aloitteisesti ettei tarvitse koko viikonloppua kärsiä. Mielestäni kuitenkin on aika selvät hiivan oireet? Eihän tuosta mitään haittakaan varmaan ole?

Ainiin, ja kokeilin sivellä maustamatonta jogurttia kun luin netistä sen tehoavan, helpottaa kyllä kutinaa aina toviksi.

Hiivalta kuulostaa! Suosittelen suun kautta otettavaa hiivalääkettä. Ei tarvii olla koko ajan olla työntämässä jotain mönjää alapäähän. Ja ainakin itsellä se auttaa! Paikallishoitona alkuun lisäksi mm.sitä maustamatonta jogurttia

Mä en käynyt lääkärillä, mutta Canesten auttoi, kun mulla oli mannapuuromaista mössöä alapäässä. Se oli tiukasti kiinni limakalvossa, eli jos yritti raaputtaa pois, niin alla oli ihan verenpunainen limakalvo. :X

Kaikkein parhaiten auttoi loppujen lopuksi E- pillerien lopetus, kun limakalvojen kunto palautui.

Yhteistyössä