Onko miestä kohtaan väärin, jos en kerro hänelle raskaudesta mitään?

  • Viestiketjun aloittaja vauvakuume
  • Ensimmäinen viesti
ihan sama
Alkuperäinen kirjoittaja wolt:
helvetin väärin...erittäin itsekästä ajattelua, paskaako miehen tunteista jos se sattuiskin haluamaan isäksi.
No tuskinpa haluis! Pillua vaan halunnu ja ei huolehdi ehkäisystä, niin ihan oma vika! Eikä sellasta asiaa sure jota ei edes tiedä.
 
bdt
Alkuperäinen kirjoittaja ihan sama:
Alkuperäinen kirjoittaja wolt:
helvetin väärin...erittäin itsekästä ajattelua, paskaako miehen tunteista jos se sattuiskin haluamaan isäksi.
No tuskinpa haluis! Pillua vaan halunnu ja ei huolehdi ehkäisystä, niin ihan oma vika! Eikä sellasta asiaa sure jota ei edes tiedä.
Entä se lapsi ?
 
ihan sama
Alkuperäinen kirjoittaja bdt:
Alkuperäinen kirjoittaja ihan sama:
Alkuperäinen kirjoittaja wolt:
helvetin väärin...erittäin itsekästä ajattelua, paskaako miehen tunteista jos se sattuiskin haluamaan isäksi.
No tuskinpa haluis! Pillua vaan halunnu ja ei huolehdi ehkäisystä, niin ihan oma vika! Eikä sellasta asiaa sure jota ei edes tiedä.
Entä se lapsi ?
Ei lapsikaan osaa kaivata sellasta mitä sillä ei koskaan ole ollut.
 
bdt
Alkuperäinen kirjoittaja ihan sama:
Alkuperäinen kirjoittaja bdt:
Alkuperäinen kirjoittaja ihan sama:
Alkuperäinen kirjoittaja wolt:
helvetin väärin...erittäin itsekästä ajattelua, paskaako miehen tunteista jos se sattuiskin haluamaan isäksi.
No tuskinpa haluis! Pillua vaan halunnu ja ei huolehdi ehkäisystä, niin ihan oma vika! Eikä sellasta asiaa sure jota ei edes tiedä.
Entä se lapsi ?
Ei lapsikaan osaa kaivata sellasta mitä sillä ei koskaan ole ollut.

No tämä väittämä osoittaa ettei sinulla ole hajuakaan siitä mistä puhut. Totta kai lapsi kaipaa isäänsä tai äitiään vaikkei tätä olisi koskaan nähnyt.
 
miemie
Alkuperäinen kirjoittaja ihan sama:
Alkuperäinen kirjoittaja bdt:
Alkuperäinen kirjoittaja ihan sama:
Alkuperäinen kirjoittaja wolt:
helvetin väärin...erittäin itsekästä ajattelua, paskaako miehen tunteista jos se sattuiskin haluamaan isäksi.
No tuskinpa haluis! Pillua vaan halunnu ja ei huolehdi ehkäisystä, niin ihan oma vika! Eikä sellasta asiaa sure jota ei edes tiedä.
Entä se lapsi ?
Ei lapsikaan osaa kaivata sellasta mitä sillä ei koskaan ole ollut.
Minä olen kyllä kaivannut moniakin asioita, joita minulla ei ole ollut. Sekä lapsena että aikuisena. Eikös sitä yleensäkin kaivata pikemminkin jotain mikä puuttuu kuin jotain mikä on.
 
hr
jos päättää toimia noin niin päättää sit varmana sen ettei tule ikinä milloinkaan ruikuttamaan siltä mieheltä rahaa tai osallisuutta siihen lapseen.

Väärinhän se on, mutta sit pitää toimia tekojensa mukaan.
 
vieras
Lapsi voi kasvaa täysin tasapainoiseksi yksilöksi vaikkei jompi kumpi vanhemista ole koskaan ollut läsnä, mutta hyvälkäämiskokemus on lapselle traumaattinen. Väännetään nyt tyhmemmillekin rautalangasta: Jos isä tai äiti jättää lapsen aiheuttaa se traumoja. Isättömyys tai äidittömyys sinänsä harvoin saa tuhoja aikaan. Kaivata tietenkin lapsi voi myös sellaista mitä ei ole koskaan ollutkaan, mutta ei se traumoja aiheuta.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Lapsi voi kasvaa täysin tasapainoiseksi yksilöksi vaikkei jompi kumpi vanhemista ole koskaan ollut läsnä, mutta hyvälkäämiskokemus on lapselle traumaattinen. Väännetään nyt tyhmemmillekin rautalangasta: Jos isä tai äiti jättää lapsen aiheuttaa se traumoja. Isättömyys tai äidittömyys sinänsä harvoin saa tuhoja aikaan. Kaivata tietenkin lapsi voi myös sellaista mitä ei ole koskaan ollutkaan, mutta ei se traumoja aiheuta.
Hylkäämiskokemushan se tietenkin oli.
 
omani on
Alkuperäinen kirjoittaja vauvakuume:
Niin siis jos tilanne olisi tämä, että haluaisin lapsen, mutta en miestä elämääni. Valehtelisin miehelle/miehille, että ehkäisy on kunnossa ja sitten kun tulen raskaaksi häviän ja pidän lapsen ihan yksin, kertomatta koskaan miehelle, että hän on isä.

Hyvin houkutteleva ajatus, mutta sitten toisaalta koen tekeväni hieman väärin..
Mä olen noin tehnyt, ilman elatusmaksuja. Lapsi tosin tietää isänsä ja tapaileekin ainakin kesäisin, välimatkasta johtuen. Seurustelin ihan mutta en vain jaksanut enkä kaivannut miestä sotkemaan kun oli isompiakin lapsia mukana.
 
Juh
Minun miehelleni on tehty noin, sillä erotuksella, että nainen kyllä kertoi lapselle tämän isän nimen ym.. Siinä sitä sitten otettiin isään yhteyttä kun lapsi halusi tavata.. Mieti todellakin loppuun asti! Toisten elämät ei ole kenenkään itsekkäitä leikkejä varten!
 
Naapurille kävi noin.
yks kaks 3-kymppinen tytär otti yhteyttä häneen. EI ollut tietoinen tästä ollenkaan. Olikohan vielä niin, että naapurilla on ollut suunnilleen samaan aikaan syntynyt tytär, joka kuoli hyvin nuorena.
Oli melkoinen mullistus elämässä, kun sai tietää olevansa isoisäkin jo. :xmas:
 
Kv
Mä kyllä suunnittelin vähän samaa kuin ap. Kukas antaa mulle sen 10tonnin, et pääsen sinne hedelmöityshoitoihin.. Ei mulla ole sellasia rahoja ylimääräistä. Joten olen kans ap kans samoil linjoil. Mut tiedän joo et on väärin, ja oikeasti mielummin kävisin hed.hoidois. Mut kun ei ole varaa..
 

Yhteistyössä