:O meinasitko että se tuolla opettamisella alkaa nukahtamaan itse omaan sänkyynsäAlkuperäinen kirjoittaja ap:Vauvan voi viedä takaisin omaan sänkyyn kunhan hän on ensin nukahtanut. Ei osaa vielä nukahtaa omaa sänkyyn.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksi et vie häntä takaisin omaan huoneeseensa?
Ihan tosissaan. Ja mitä aikaisemmin alottaa, sitä helpommin se käy.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Siis ihan tosissaanko kaikkien 5kk-vauvat nukahtaa omaan sänkyyn? Meillä ei nukahda eikä todellakaan aleta vauvaa huudattamaan. Yritetty on muttei sujunut. Ja ilmeisesti teidän mielestä olen täysin kohtuuton kun haluaisin, että mieheni olisi puoli tuntia kääntämättä kylkeään.Alkuperäinen kirjoittaja Peperoni:Meinaatko, että ikä tuo sen että oppii nukahtamaan omaan sänkyyn? Kyllä mä luulen, että toi on ihan tottumiskysymys, saat nukuttaa sitä vielä vuodenkin päästä vieressä, jos et opeta omaan sänkyyn nukahtamaan.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Vauvan voi viedä takaisin omaan sänkyyn kunhan hän on ensin nukahtanut. Ei osaa vielä nukahtaa omaa sänkyyn.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksi et vie häntä takaisin omaan huoneeseensa?
Meillä vauva 2kk ja nukahtaa ihan omaan sänkyyn. Jos ei ole väsynyt, turha viedä.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Siis ihan tosissaanko kaikkien 5kk-vauvat nukahtaa omaan sänkyyn? Meillä ei nukahda eikä todellakaan aleta vauvaa huudattamaan. Yritetty on muttei sujunut. Ja ilmeisesti teidän mielestä olen täysin kohtuuton kun haluaisin, että mieheni olisi puoli tuntia kääntämättä kylkeään.Alkuperäinen kirjoittaja Peperoni:Meinaatko, että ikä tuo sen että oppii nukahtamaan omaan sänkyyn? Kyllä mä luulen, että toi on ihan tottumiskysymys, saat nukuttaa sitä vielä vuodenkin päästä vieressä, jos et opeta omaan sänkyyn nukahtamaan.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Vauvan voi viedä takaisin omaan sänkyyn kunhan hän on ensin nukahtanut. Ei osaa vielä nukahtaa omaa sänkyyn.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksi et vie häntä takaisin omaan huoneeseensa?
Meil on jokusen kerran täs vuosien saatos heränneet tähänkin . Ja nukkuneet jo siinä vaiheessa omassa huoneessaan. Eipä siinäkään voinu muuta ku nauraa.Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:onneks ei sentäs pieraise
KYMPI VINKKI SULLE!Alkuperäinen kirjoittaja ap:Siis ihan tosissaanko kaikkien 5kk-vauvat nukahtaa omaan sänkyyn? Meillä ei nukahda eikä todellakaan aleta vauvaa huudattamaan. Yritetty on muttei sujunut. Ja ilmeisesti teidän mielestä olen täysin kohtuuton kun haluaisin, että mieheni olisi puoli tuntia kääntämättä kylkeään.Alkuperäinen kirjoittaja Peperoni:Meinaatko, että ikä tuo sen että oppii nukahtamaan omaan sänkyyn? Kyllä mä luulen, että toi on ihan tottumiskysymys, saat nukuttaa sitä vielä vuodenkin päästä vieressä, jos et opeta omaan sänkyyn nukahtamaan.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Vauvan voi viedä takaisin omaan sänkyyn kunhan hän on ensin nukahtanut. Ei osaa vielä nukahtaa omaa sänkyyn.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksi et vie häntä takaisin omaan huoneeseensa?
Meillä heräs kerran naapurin vauva, kun mies pieraisi. Miettikääpä sitä :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja sohvaperuna:Meil on jokusen kerran täs vuosien saatos heränneet tähänkin . Ja nukkuneet jo siinä vaiheessa omassa huoneessaan. Eipä siinäkään voinu muuta ku nauraa.Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:onneks ei sentäs pieraise